افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ماجرای کتک خوردن الهام روهنده توسط رهبر انقلاب + فیلم

  • کد خبر : 382101
ماجرای کتک خوردن الهام روهنده توسط رهبر انقلاب + فیلم

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی بعدازظهر اردیبهشت ماه 1392 با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این جشن، الهام چرخان وی برای اولین بار از مشکلاتی که پس از تبریک به رهبر انقلاب در شبکه 4 سیما برایش پیش […]

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی بعدازظهر اردیبهشت ماه 1392 با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این جشن، الهام چرخان وی برای اولین بار از مشکلاتی که پس از تبریک به رهبر انقلاب در شبکه 4 سیما برایش پیش آمده بود گفت.

چخنده گفت: پس از پخش سخنرانی من از شبکه های مختلف منافقین، معاند و ضدانقلاب انتقادات زیادی به من وارد شد. همچنین دوستان فیلم با من خیلی لطف داشتند و به من پیام دادند و می‌توانستم بگویم چقدر ناراحت هستند. با حرف من بودند. این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من هم انسان هستم و از این واکنش ها دلم شکست اما یاد سخنان امام خمینی (ره) افتادم که فرمودند: وقتی دشمن از شما تعریف می کند عصبانی باشید.

وی با ادعای اینکه از ایل لر بختیاری است، گفت: شبکه های ماهواره ای که از کشور دور هستند و از طول عمر و طول عمر صحبت می کنند، شروع به فحاشی، تهمت و تهدید علیه من کردند و سپس این ماجرا در صفحات اجتماعی قرار گرفت. البته در اینجا لازم است بگویم فیس بوک ندارم اما در اینستاگرام کار می کنم. 15 اردیبهشت که شب تولد پسر شانزده ساله ام بود شیشه ماشینم را شکستند و آنجا گفتم علی حواست هست؟ دارم درک می کنم که تبعید شیعیان چقدر سخت بوده است.

چرخنده گفت: آنها هنوز ولی و فرزند مسلمان هستند و من را تنها نگذاشتند با پرچم ایران عکس گرفتم که روی آن به انگلیسی نوشتم: «تمام زندگی ام امیرالمومنین رهبرم سرزمینم». «اینجا پر از مسلمان است» و حالشان بدتر و بدتر می شد، پس من هنوز اینجام، کمرم درد می کند که دیشب مرا به جرم عشق با چوب کتک زدند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این کشور برای مهمانی و گروه خاصی نیست، تصریح کرد: من یک پسر مسلمان هستم، تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بودم. اما فکر می کنم بعد از این خیلی عکس من را نبینند چون به من پیغام داده اند که اسپینر سینمای ما جای اینطور زنان نیست پس سینمای ما چه جور زنانی است.

وی افزود: پدرم همیشه به من می گفت سرم را بالا بگیر یا بگو علی، اما حالا باید ببینیم چه شده که ارزش ها در این مملکت ضد ارزش شده است. اداره فرهنگ ما به «روز نهم» فرهنگی نیاز دارد.

چارغنده در پایان گفت: برای دشمنان بسته فرهنگی دارم که مرا در راه استوار کرد و میلاد رهبر کبیر کشورمان جناب امیرالمومنین را تبریک می گویم. روز پدر بر شما مبارک.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.