افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما؛ تاکید نمایندگان بر لزوم تبیین حوادث و رویدادها و ارائه روایت اول.

  • کد خبر : 382088
نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما؛ تاکید نمایندگان بر لزوم تبیین حوادث و رویدادها و ارائه روایت اول.

در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما، اهمیت تبیین حوادث و وقایع توسط سازمان صدا و سیما و داشتن اولین روایت در این رسانه مورد تاکید قرار گرفت. پاسخ به سؤالات، رفع تنگناهای مالی صدا و سیما، تحول در پخش اخبار رادیو و تلویزیون، بر […]

در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما، اهمیت تبیین حوادث و وقایع توسط سازمان صدا و سیما و داشتن اولین روایت در این رسانه مورد تاکید قرار گرفت. پاسخ به سؤالات، رفع تنگناهای مالی صدا و سیما، تحول در پخش اخبار رادیو و تلویزیون، بر ایجاد بستری برای امنیت پایدار، تبیین سیاست های کشور، تأثیرگذاری بر جهان تأکید شد. و منطقه

خبرگزاری میزان – امروز سه شنبه 19 مهرماه نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: امروز در این کمیسیون از رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش پذیرایی کردیم. رئیس سازمان گزارشی از فعالیت های صدا و سیما در 3 سال گذشته ارائه کرد و به مشکلات اشاره کرد و گفت که در حوزه تبیین محافظه کار نیستیم و سعی می کنیم ریسک کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جبلی در این جلسه گفت که تلاش می کنیم برنامه های چالش برانگیز مستمر در صدا و سیما داشته باشیم، جهت گیری سازمان و برنامه های آن در راستای اجرای سیاست ملی باشد. سند تحول رسانه ای

وی افزود: جبلی در این جلسه با اشاره به سند محوری در سازمان و اینکه رویکرد حل مسئله در کشور را دنبال می کنند، به مشکلات و چالش های سازمان در حوزه فنی و بودجه ای و همچنین در حوزه های مختلف اشاره کرد. سیاست خارجی و محدودیت هایی که غرب برای رسانه ملی ایجاد کرده است.

رضایی با بیان اینکه هم معاونت سیاسی و هم معاونت برون مرزی گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه کردند، گفت: اعضای کمیسیون نیز نکات و مطالبی از جمله راه اندازی ماهواره مستقل برای پخش برنامه های رسانه ای در رسانه ملی را بیان کردند. اهمیت تبیین حقایق و رویدادها توسط رادیو و تلویزیون و داشتن اولین روایت در این رسانه، لزوم پاسخگویی به سوالات، رفع تنگناهای مالی صدا و سیما، تحول در گزارش رادیو و تلویزیون، بسترسازی. برای امنیت پایدار، تبیین سیاست های کشور، تأثیرگذاری بر جهان و منطقه.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: برخورداری از اقتدار رسانه ای، کیفیت برنامه ها، مخاطب محوری و اجرا و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب توسط رسانه ملی از مواردی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.