افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

لزوم پرهیز از نظرات شخصی در صنعت گردشگری آبادان و خرمشهر مقاصد گردشگری ارزان هستند

  • کد خبر : 382085
لزوم پرهیز از نظرات شخصی در صنعت گردشگری آبادان و خرمشهر مقاصد گردشگری ارزان هستند

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند اظهار داشت: سالی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. رویدادهای ملی و منطقه ای برگزار شد و با شعار «اروند؛ فرصت جدید گردشگری ایران» تلاش شد به نحو شایسته معرفی شود. وی افزود: گزارش عملکرد واحد […]

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دیدار با فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند اظهار داشت: سالی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. رویدادهای ملی و منطقه ای برگزار شد و با شعار «اروند؛ فرصت جدید گردشگری ایران» تلاش شد به نحو شایسته معرفی شود.

وی افزود: گزارش عملکرد واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در روزهای آینده به عنوان خبر اعلام می شود اما در جلسه تلاش کردیم صدای فعالان گردشگری را بشنویم.

مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند ادامه داد: قرار بود جشنی برگزار کنیم و برنامه های ویژه ای با یک مهمان ویژه در نظر گرفته شده بود که به دلیل حادثه تلخ شهادت رهبر حزب الله به تعویق افتاد و در محل مناسب برگزار می شود. زمان .

بابامرادی گفت: امروز آغاز سال جدید فعالیت در حوزه گردشگری است.

بابامرادی با بیان اینکه گردشگری یک صنعت سودآور و فرصتی برای تولید ثروت است، تصریح کرد: نقش این صنعت در کشور ما 6 درصد در اشتغال زایی و 5 درصد در تولید ناخالص است و این در حالی است که کشور ما از سطح جهانی بالایی برخوردار است. رتبه بندی ها، جاذبه ها و آثار میراثی.

وی تصریح کرد: هر فردی با نظر شخصی خود نمی تواند برای صنعت گردشگری دستور تهیه کند.

مدیرعامل گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مناسب ترین اقتصاد جهانی اقتصاد گردشگری است و امیدواریم اینگونه باشد.

بابامرادی افزود: طبق آمار این امر نشان دهنده ارزان بودن مقاصد گردشگری در دنیا است. شهرهای آبادان و خرمشهر در این زمینه گامی رو به جلو برداشته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.