افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

سامسونگ علیه گوگل شکایت کرد

  • کد خبر : 381965
سامسونگ علیه گوگل شکایت کرد

آفتاب نیوز: سازنده بازی ویدیویی “Fortnite” شکایتی را در دادگاه فدرال ایالات متحده در کالیفرنیا تنظیم کرد و ادعا کرد که از ویژگی امنیتی موبایل سامسونگ به نام “Auto Blocker” برای جلوگیری از دانلود برنامه ها از منابعی غیر از Play Store یا فروشگاه استفاده می شود. “کهکشان”. این توسط سامسونگ طراحی شده است. اپیک […]

آفتاب نیوز:

سازنده بازی ویدیویی “Fortnite” شکایتی را در دادگاه فدرال ایالات متحده در کالیفرنیا تنظیم کرد و ادعا کرد که از ویژگی امنیتی موبایل سامسونگ به نام “Auto Blocker” برای جلوگیری از دانلود برنامه ها از منابعی غیر از Play Store یا فروشگاه استفاده می شود. “کهکشان”. این توسط سامسونگ طراحی شده است.

اپیک گیمز گفت سامسونگ و گوگل با کاهش انتخاب مصرف‌کننده و جلوگیری از رقابتی که اپلیکیشن‌ها را ارزان‌تر می‌کند، قوانین ضدتراست ایالات متحده را نقض کردند.

تیم سوئینی، مدیر عامل “Epic Games” به خبرنگاران گفت: ایجاد این تصور نادرست برای کاربران مبنی بر اینکه محصولات رقابت ضعیف تر از محصولات خود شرکت است، رقابت ناعادلانه است. هدف گوگل حفظ امنیت کاربر است و می گوید که شما مجاز به نصب برنامه های کاربردی از منابع ناشناس نیستید. خوب، گوگل می داند فورتنایت چیست و در گذشته بازی را توزیع کرده است.

گوگل در بیانیه ای شکایت اپیک گیمز را “بی اساس” خواند و گفت سازندگان دستگاه های اندرویدی آزادند تا اقدامات خود را برای حفظ امنیت و امنیت کاربران خود انجام دهند. سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد به شدت ادعاهای بی اساس اپیک گیمز را به چالش بکشد.

سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرد که ویژگی های تعبیه شده در دستگاه هایش مطابق با اصول اصلی سامسونگ در زمینه امنیت، حفظ حریم خصوصی و کنترل کاربر طراحی شده است و ما کاملا متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران هستیم. این شرکت افزود: کاربران می توانند هر زمان که بخواهند «Auto Blocker» را مسدود کنند.

در مقابل، Epic Games ادعا کرد که سامسونگ این مسدود کننده خودکار را برای خنثی کردن اثر حکم دادگاه ایالات متحده که Epic Games علیه گوگل در دسامبر 2023 به دست آورد، طراحی کرد و غول اینترنتی را مجبور به دریافت برنامه‌ها از منابع دیگر با دریافت آسان‌تر کرد.

اپیک گیمز اعلام کرد که نگرانی‌های مربوط به رقابت را با تنظیم‌کننده‌های اتحادیه اروپا که مدت‌هاست روی شیوه‌های تجاری گوگل تحقیق کرده‌اند، ایجاد خواهد کرد. این ناشر بازی قبلاً با گوگل و اپل بر سر قوانین آنها مبنی بر دریافت 30 درصد کمیسیون برای پرداخت از فروشگاه برنامه خود درگیر شده است.

پس از تقریباً چهار سال ممنوعیت، Fortnite اپیک گیمز ماه گذشته دوباره بر روی آیفون‌های اتحادیه اروپا و دستگاه‌های اندرویدی گوگل در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت.

در اواخر سال 2023، سامسونگ Auto Blocker را به عنوان یک ویژگی اختیاری برای محافظت از کاربران در برابر دانلود برنامه‌هایی که ممکن است حاوی بدافزار باشند، به گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرد. اپیک گیمز در ماه جولای اعلام کرد که سامسونگ Auto Blocker را به‌عنوان تنظیمات پیش‌فرض در نظر گرفته است و غیرفعال کردن یا دور زدن عمدی آن را دشوار می‌کند.

به گزارش رویترز، شرکت اپیک گیمز مستقر در کارولینای شمالی در سال 2020 از گوگل شکایت کرد و ادعا کرد که رقابت را از طریق کنترل هایش بر توزیع درون برنامه ای و پرداخت ها سرکوب کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.