افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

اسرائیل واکنش نشان می دهد نه اقدام

  • کد خبر : 381941
اسرائیل واکنش نشان می دهد نه اقدام

علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، صبح سه‌شنبه برای تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی، به دفتر حزب‌الله در تهران رفت ایران. لبنان و به همراه عبدالله صفی الدین نماینده این جنبش در ایران نیز بازدید کردند. احمدیان همچنین در حاشیه حضور خود در دفتر حزب الله لبنان […]

علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، صبح سه‌شنبه برای تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی، به دفتر حزب‌الله در تهران رفت ایران. لبنان و به همراه عبدالله صفی الدین نماینده این جنبش در ایران نیز بازدید کردند.

احمدیان همچنین در حاشیه حضور خود در دفتر حزب الله لبنان به خبرنگاران گفت: با شهادت رهبران الهی در طول تاریخ هیچ وقفه ای در مسیر مکتب آنها ایجاد نشده است، هیچ وقفه ای در کار حزب الله ایجاد نخواهد شد. هیچ آسیبی به حزب الله و قدرت رزمی حزب الله وارد نخواهد شد.” وارد نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: سید حسن نصرالله یکی از مصادیق سخنان امیرالمومنین بود که «اگر کوه بود محکم می شد» و برای ما یکی از مصادیق سخنان ایشان بود که «می گویند مرگ. برای فاطی سخت است، جدایی از عزیزان و خدا سخت است». او شهید بود، اما مطمئناً سید حسن شهید از دبیرکل حزب الله تأثیرگذارتر، الهام بخش، ارتباط دهنده و عامل خواهد بود. دست شهدا از دست ما بازتر و بازتر است و بیشتر عمل می کنند، دشمن آن را نمی فهمد و نمی داند.

احمدیان همچنین گفت: حزب الله تجربه دیگری را آغاز خواهد کرد و بعد از این اتفاق بود. دوران اقتدار حزب الله بعد از شهادت سید عباس موسوی بود و قطعا آینده نیز همین خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه گفت: همانطور که در زمان دبیرکل سید حسن نصرالله حمایت از حزب الله را وظیفه خود می دانستیم، به این وظیفه ادامه می دهیم زیرا بر اساس یک اعتقاد، یک امر مشترک وجود دارد. هدف از همکاری ایجاد شد. تشکیل شده و برای همه مردم لبنان. برای جبهه مقاومت آرزوی موفقیت داریم.

دشمن عکس العمل نشان می دهد نه اقدام.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران درباره پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی در پی اقدامات جنایتکارانه اخیر این رژیم گفت: عزیزان ما باید مراقب باشند که جبهه مقاومت درگیر جنگ شود. یک عمل واحد معنایی ندارد. این حادثه، این رویارویی با عمل جبهه مقاومت شروع شد نه با اقدام جبهه دشمن. از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه اقدام و دشمن در حالت استیصال به سر می برد و سعی دارد با یکی دو عملیات که عمدتاً مبتنی بر ترور است موفقیت خود را نشان دهد اما این موفقیت برای اوست. . . وجود ندارد

وی در این باره ادامه داد: شب گذشته در عملیات به اصطلاح محدود زمینی که شروع کردند بلافاصله عقب نشینی کردند.

احمدیان تاکید کرد: بدون شک پیروزی از آن جبهه مقاومت و شکست از آن دشمن است.

نصرالله پرچم مقاومت را بر بلندترین قله جنگی جهان برافراشت

احمدیان با بیان اینکه «سید حسن نصرالله با شهادتش پرچم مقاومت را در اوج مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد»، گفت: شاید همان طور که خون شهید مطهری کتاب های او را تثبیت کرد، خون شهید سید حسن نصرالله نیز. جهاد. ، مقاومت و مبارزه برقرار کرد و به همه آموخت.

وی تصریح کرد: یقینا نقش رهبری سید حسن نصرالله پس از شهادت ایشان با پشتوانه الهی و حمایت ویژه از شهدا بیشتر است و اختصاص به دیگری ندارد و با قدرت بیشتر و با قهرمانی حزب الله ادامه خواهد داشت. موفق تر، پر پیام تر، الهام بخش تر و با موفقیت بیشتری نسبت به گذشته خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.