افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI از سال آینده پرداخت خواهند شد

  • کد خبر : 381898
برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI از سال آینده پرداخت خواهند شد

سامسونگ اخیرا با معرفی تبلت های سری گلکسی تب اس 10 و گلکسی اس 24 FE تعدادی از ویژگی های هوش مصنوعی جدید (AI) را معرفی کرده است. این ویژگی ها در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و یکی از نقاط قوت تبلیغات سامسونگ برای دستگاه های جدیدش به […]

سامسونگ اخیرا با معرفی تبلت های سری گلکسی تب اس 10 و گلکسی اس 24 FE تعدادی از ویژگی های هوش مصنوعی جدید (AI) را معرفی کرده است. این ویژگی ها در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و یکی از نقاط قوت تبلیغات سامسونگ برای دستگاه های جدیدش به حساب می آید. با این حال به نظر می رسد این وضعیت تا ابد ادامه نخواهد داشت و به زودی شاهد تغییراتی در استراتژی این شرکت کره ای خواهیم بود. با دی جی همراه باشید.

سامسونگ ممکن است در سال 2025 شارژ ویژگی های هوش مصنوعی را آغاز کند

سامسونگ در یکی از پاورقی های اعلامیه رسمی خود در مورد سری گلکسی تب اس 10 و اس 24FA، به صراحت اعلام کرده است که “برخی از ویژگی های هوش مصنوعی تا پایان سال 2025 قابل شارژ خواهند بود.” این بیانیه به همراه تایید قبلی سامسونگ مبنی بر اینکه ویژگی های Galaxy AI تا پایان سال 2025 به صورت رایگان ارائه می شود، نشان می دهد که برخی از این ویژگی ها در سال های آینده قابل پرداخت هستند.

از چه ویژگی هایی می توان درآمد کسب کرد؟

سامسونگ هنوز دقیقاً مشخص نکرده است که کدام بخش از مجموعه هوش مصنوعی گلکسی مشمول پرداخت خواهد بود. با این حال، می‌توان انتظار داشت که برخی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر یا جدیدتر که در آینده به این مجموعه اضافه می‌شوند، هزینه‌ای را برای کاربران به همراه داشته باشد.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد برخی از ویژگی های هوش مصنوعی خود را شارژ کند، می تواند روی تجربه کاربر تأثیر بگذارد. ممکن است بسیاری از کاربران به این ویژگی ها عادت داشته باشند و در صورت پرداخت، مجبور به پرداخت هزینه برای ادامه استفاده از آن باشند. از سوی دیگر، این تصمیم ممکن است انگیزه ای برای سامسونگ باشد تا ویژگی های پیشرفته تری را به کاربران ارائه دهد و همچنان در عرصه رقابت با سایر برندها پیشتاز بماند.

نتیجه گیری

اگرچه همه ویژگی‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های گلکسی در حال حاضر رایگان هستند، کاربران باید انتظار داشته باشند که این مورد در سال 2025 تغییر کند. در نهایت، سامسونگ ممکن است برای برخی از این ویژگی‌ها هزینه‌ای بپردازد که می‌تواند تجربه کاربر را تغییر دهد و گزینه‌های جدیدی را در اختیار آنها بگذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.