افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

اظهارات مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره واکنش ایران به اسرائیل/ سعید جلیلی: شهید سید حسن نصرالله بسیار تاثیرگذارتر از سید حسن نصرالله است.

  • کد خبر : 381867
اظهارات مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره واکنش ایران به اسرائیل/ سعید جلیلی: شهید سید حسن نصرالله بسیار تاثیرگذارتر از سید حسن نصرالله است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست خبرنگاران گفت: در خصوص پاسخ به رژیم صهیونیستی باید مراقب باشیم که جبهه مقاومت درگیر جنگ، اقدامی باشد. بی معنی است به روایت انتخاب، وی ادامه داد: این حادثه و رویارویی با اقدام جبهه مقاومت آغاز شد نه با عکس العمل […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست خبرنگاران گفت: در خصوص پاسخ به رژیم صهیونیستی باید مراقب باشیم که جبهه مقاومت درگیر جنگ، اقدامی باشد. بی معنی است

به روایت انتخاب، وی ادامه داد: این حادثه و رویارویی با اقدام جبهه مقاومت آغاز شد نه با عکس العمل دشمن و از آن روز تا امروز دشمن در حال واکنش است نه اقدام.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن در شرایط ناامیدکننده ای قرار دارد، با یکی دو عملیات که عمدتاً مبتنی بر ترور است، تلاش می کند با عملیات روانی موفقیت خود را نشان دهد، اما برایش چنین موفقیتی کسب نکرده است. “.

احمدیان تاکید کرد: شب گذشته در عملیات به اصطلاح محدود آنها زمینی که شروع کرده بودند بلافاصله پس گرفته شد. پیروزی بدون شک برای جبهه مقاومت و شکست بدون شک برای دشمن خواهد بود.

پورمحمدی: نخستین گام ها برای دگرگونی تاریخ معاصر آغاز شده است

در ادامه، به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور سابق در حاشیه بازدید از ستاد حزب الله در تهران برای تسلیت شهادت سید حسن نصرالله در جمع خبرنگاران گفت: سید حسن نصرالله فردی مدبر، منطقی و شجاع بود.

وی ادامه داد: سید مقاومت نماد یک رهبر متعادل در جهان بشریت و اسلام بود. او عزادار مردم و مصائب بود، با تمام قوا با ظالمان مبارزه کرد و هیچ گاه تردیدی نداشت.

وی با بیان اینکه رهبر مقاومت و زندگی او تاریخ معاصر را متحول کرد. وی در بخشی دیگر از سخنان خود یاد و خاطره شهدا و رهبران نهضت مقاومت را گرامی داشت و اظهار داشت: امروز مقاومت و رهبران آن و بسیاری از مبارزان. مقاومت نقشه تفکر جهانی را تغییر داده است. و امروز نسل ز و نسل جوان در دنیا و غرب دروغ هایی را که در رابطه با دفاع از حقوق بشر و مشکلات و بیداری به آنها گفته شده است نمی پذیرند. بین آنها بحث جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن ایجاد شده است.

وی گفت: تاریخ معاصر قطعا تغییر خواهد کرد، گام های اولیه در این زمینه آغاز شده است و سروصداها تاثیری بر اراده جوانان معاصر در این راستا نخواهد داشت، روند این تحول آغاز شده است و باید برای ادامه آن پول و خون پرداخت. “

پورمحمدی در خصوص پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در شهادت سیدحسن نصرالله گفت: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت در عرصه بسیار گسترده سیاسی، تبلیغاتی و امنیتی پاسخ دشمن را داده است.

گفت: درگیری را به یک نقطه محدود نکنید، جنگ بزرگ بین خیر و شر است و ما مردان این میدان هستیم.

جلیلی: نظم نوین منطقه توسط بچه های مقاومت برقرار می شود

از سوی دیگر، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از دفتر حزب الله در تهران برای تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: شاید موضوع مهمی باشد. در جهان و منطقه چرا رژیم صهیونیستی با خباثت و قدرت تمام لبنان و ضاحیه را هدف قرار می دهد؟

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان در دهه های اخیر حرکت بزرگی را در منطقه انجام داد، اظهار داشت: حزب الله لبنان طعم تلخ شکست را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد و این رژیم را از جنوب لبنان بیرون کرد.

جلیلی ادامه داد: سال گذشته سید حسن نصرالله و دوستانش شجاعانه از حماس و غزه حمایت کردند و در کنار مردم فلسطین ایستادند.

وی با بیان اینکه این امر نشان می دهد که نظم نوین منطقه توسط فرزندان مقاومت برقرار می شود، گفت: امروز شهید سید حسن نصرالله بسیار تاثیرگذارتر از سید حسن نصرالله است و شهادت ایشان انگیزه ای برای رزمندگان ایجاد کرد. که جنبش مقاومت مصمم تر و قوی تر از گذشته است.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.