افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

داداش زاده: پرسپولیس 2 تیم مختلف در لیگ آسیا و ایران هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 381798
داداش زاده: پرسپولیس 2 تیم مختلف در لیگ آسیا و ایران هستند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس الاهلی را در عربستان شکست می داد باید به همه قوانین فوتبال شک می کردیم. بهزاد داداش زاده در گفت وگو با فارس، درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس الاهلی را در عربستان شکست می داد باید به همه قوانین فوتبال شک می کردیم.

بهزاد داداش زاده در گفت وگو با فارس، درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. به همین دلیل فکر می کردیم می توانیم گل های بیشتری به پاختاکور بزنیم اما با گذشت زمان پاختاکور عملا بر بازی مسلط شد. هر چه بازی پیش می رفت، هیجان پرسپولیس کمتر می شد و حتی این شانس وجود داشت که گل دوم را هم بزنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی عربستان شروع خوبی داشت اما متاسفانه نتیجه آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. ما باید دیروز سه امتیاز را می گرفتیم زیرا برای ادامه رقابت بین مدعیان به آنها نیاز داریم. فکر می کنم یکی از دلایلی که دیروز نتیجه نگرفتیم عجله چند بازیکن برای برد و گلزنی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف قرمزها در بازی شب گذشته چه بود، گفت: به نظر من برخلاف دربی انسجام تیمی وجود نداشت و بازیکنان در خطوط مختلف با هم هماهنگ نبودند. مثل بازی با استقلال. این باعث شد که موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشته باشیم و از طرفی با نزدیک شدن به پایان بازی، اصرار بازیکنان برای گلزنی بیشتر شد. این عجله باعث شد تمرکز بازیکنان از بین برود و در نهایت برد را در خانه از دست بدهیم.

داداش زاده در خصوص اینکه چرا بین پرسپولیسی که در لیگ ایران بازی می کند و پرسپولیسی که در آسیا بازی می کند تفاوت وجود دارد، ادامه داد: به هر حال از نظر ساختار و امکانات، شرایط پرسپولیس و حتی فوتبال ایران قابل مقایسه نیست با رقبای آسیایی می بینید که ما یک زمین هم نداریم. شاید اگر این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شد، نتیجه بهتری کسب می شد. فوتبال ما الان با سقف سخت افزاری و بودجه در خطر است، اما می بینیم که تیم های آسیایی چگونه وارد این رقابت ها می شوند. در واقع 2 تا پرسپولیس هستند.

و افزود: در فوتبال ما همه چیز مشخص است. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و در بازی هایی که در لیگ ما انجام می دهد مشکلی ندارد. در فوتبال ایران ما بالاتر از پرسپولیس نیستیم اما در آسیا همیشه این دغدغه وجود دارد که چگونه می خواهیم با رقبای مسلح رقابت کنیم. باید بپذیریم که اگر پرسپولیس الاهلی عربستان را می برد باید به خیلی از مسائل فوتبالی شک می کردیم و خیلی از قوانین زیر سوال می رفت. اکنون باید به زحمات کادر فنی و بازیکنانی که امتیاز گرفتند، ارزش قائل شویم زیرا کار در آسیا سخت است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار هفته جاری این تیم در لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان گفت: آنها تازه وارد لیگ برتر شده اند و تیمی تازه تاسیس هستند اما نتایج خوبی هم گرفتند تا نشان دهند که تیم قابل احترامی خواهند بود. رقیب اما به هر حال این پرسپولیس است که باید برای برد به میدان برود چرا که این تیم باید در هر بازی سه امتیاز اضافه کند. پرسپولیس برای قهرمان شدن باید همه بازی هایش را ببرد هر چند در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)