افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

پرسپولیس در پرونده پزشکی نبیل باهویی محکوم شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381651
پرسپولیس در پرونده پزشکی نبیل باهویی محکوم شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حکم تخلف باشگاه پرسپولیس تهران در رابطه با جعل مدارک پزشکی به شرح زیر است: در خصوص گزارش شماره 3.0218 مورخ 28.5.1403 بیانیه سازمان لیگ فوتبال علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر ارسال مدارک غیراصیل توسط کادر پزشکی این باشگاه با عنایت به کلیه […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حکم تخلف باشگاه پرسپولیس تهران در رابطه با جعل مدارک پزشکی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش شماره 3.0218 مورخ 28.5.1403 بیانیه سازمان لیگ فوتبال علیه باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر ارسال مدارک غیراصیل توسط کادر پزشکی این باشگاه با عنایت به کلیه مستندات و محتویات پرونده و با عنایت به بارگذاری مدارک پزشکی. از طرف باشگاه پرسپولیس بررسی و نظر مرکز ایفمارک در مورد مصدومیت بازیکن سابق این تیم آقای نبیل باهویی و استفاده از برگه منتسب به بیمارستان محب کوثر در مورد گزارش MRI. ستون فقرات کمری بازیکن نامبرده به شماره 43019 مورخ 1402.11 27 از جمله این مدارک، اظهارات پزشک تیم پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکن نامبرده و همچنین پزشک معین شده است. مراکز معاینه ام آر آی بازیکنان این تیم، پاسخ به استعلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران مبنی بر نداشتن دستگاه ام آر آی در بیمارستان محب کوثر، اظهارات آقای ابوالفضل ائل سعادتمند که توسط باشگاه پرسپولیس به عنوان مداخله کننده در تنظیم سند موضوع گزارش در جلسه مورخ 1403.7.9 کمیته انضباطی ارائه شده است که این سند تهیه شده توسط غریبه ای از بیمارستان محب کوثر و سایر مدارک و امارات در پرونده جنایت منتسب به باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده از سند جعلی منتسب به محرز و مسلم بیمارستان محب کوثر. عدم وجود آن در زمینه اعطای سهمیه به بازیکنان خارجی منطقی است، اما با توجه به مفاد بند 5 ماده 28 آیین نامه انضباطی که مقرر می دارد در این اعمال این مقررات لازم نیست. احراز مجرمیت یا مسئولیت مجازات افراد و کلیه تخلفات و جرایم صرف نظر از عمد یا سهل انگاری مستوجب مجازات است و همچنین مفاد ماده 50 آیین نامه فوق الذکر که به موجب آن باشگاه ها مسئولیت مطلق و تضامنی تخلف از قانون را دارند. اشخاص حقیقی منتسب به باشگاه پرسپولیس به استناد ماده 94 آئین نامه انضباطی حق تخفیف دارند. مجازات و بر اساس ماده 70 آیین نامه انضباطی این باشگاه به پرداخت 10.000.000.000 ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از سند جعلی و آقای ابوالفضل ائل سعادتمند به دلیل معاونت جعل گواهی پزشکی. ممنوعیت سالانه کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی. رأی صادره مبنی بر سلب صلاحیت اجرائی بوده و ظرف هفت روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد. همچنین پرونده برای شناسایی جاعل و رسیدگی به تخلفات سایر افراد حقیقی مرتبط با موضوع مفتوح است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.