افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

پرسپولیس همچنان از برد/ سیو ناامید کننده مقابل پاختاکور بازمانده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381508
پرسپولیس همچنان از برد/ سیو ناامید کننده مقابل پاختاکور بازمانده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد و دو تیم به پایان رسید مساوی 1-1 . علی علیپور (1 دقیقه) برای پرسپولیس و ساران (59) برای پاختاکور گلزنی کردند. ترکیب پرسپولیس: […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد و دو تیم به پایان رسید مساوی 1-1 . علی علیپور (1 دقیقه) برای پرسپولیس و ساران (59) برای پاختاکور گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، میلاد محمدی، گرجستان گلسیانیمحمدحسین کنعانی، ایوب العلمودمسعود ریگی، سروش رفیعی (69- عیسی آل کثیر)، محمد خدابنده. به و (46- سعید صادقی)، وحید امیری (69-). آستین اورونوف، فرشاد احمدزاده (58- سعید مهدی) و علی علیپور (58- لوکاس) جوائو)

شروعی رویایی برای قرمزها

در صورتی که ثانیه های اول بازی توپ در دسترس باشد. سرخپوشان این یک حمله بود و یکی مرکز او این فرصت را برای امیری ایجاد کرد تا در سمت راست محوطه شش قدم حریف توپ را به علی علیپور بدهد و توپ را به سینه دروازه پاختاکور کوبید. سرخپوشان یک شروع رویایی داشته باشید.

پرسپولیس همچنان خوب است

دانش آموزان گاریدو که در اولین بازی مقابل الاهلی عربستان به نمایش گذاشته شد شگفت انگیز من آنها آن را داشتند و با وجود شکست 1-0 که همه را به تحسین واداشتند، پس از گل به بازی خوب خود ادامه دادند اما نمی دانستند چگونه از این برتری استفاده کنند تا نیمه اول با همان گل به پایان برسد.

سقوط عجیب سرخپوشان

در ابتدای نیمه دوم پرسپولیس ناخودآگاه عقب نشینی کرد و این فرصت را به تیم پاختاکور داد تا با خطاهای فراوان صاحب توپ و میدان شود. حریف ازبکستان که با پاس های کوتاه و نزدیک شدن به دروازه بومی متفاوت از نیمه اول وارد زمین شد سرخپوشان آن را دشوار کرد

سردرگمی دفاعی بازی را به تساوی کشاند

پاختاکور که در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی می کرد، در اواسط این نیمه با تهدیدات جدی در دروازه تیم میزبان مواجه شد. کوچک و در نهایت در دقیقه 59 با ضربه زیبای کاپیتان این تیم به تساوی رسید. در این صحنه مدافعان پرسپولیس گیج شدند و در پاس اشتباه کردند که حریف باهوش از این فرصت استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

تعویض ها گاریدو برای بهبود

سرمربی پرسپولیس که نمی خواست تیمش در خانه امتیاز از دست بدهد چندین تعویض انجام داد و بازیکنان هجومی تیمش از جمله آرونوف برای زدن گل پیروزی به زمین فرستاده شد. با این حال آمدن سعید مهری و آرونوف او هم نتوانست نفوذ در بازی تهاجمی زیاد است. سرخپوشان و در مقابل آنها این پاختاکور بود که در ضدحملات بسیار خطرناک به نظر می رسید و به سمت پنالتی می رفت که داور آفساید اعلام کرد.

تلاش برای کسب برتری در دقایق پایانی

سرخپوشان که در آستانه از دست دادن دو امتیاز در خانه بودند، در دقایق پایانی فشار روی دروازه پاختاکور را بیشتر کردند، اما دفاع ضعیف حریف و البته کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در دادن پاس های پایانی باعث شد تا قرمزها به میدان بروند. حملات بی اثر بودند در پنج دقیقه وقت اضافه هم تیمی ازبکستانی با قاطعیت و هوشمندی مقابل شاگردان بازی کرد. گاریدو او اجازه نداد به گل برسند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد و پرسپولیس در خانه دو امتیاز را از دست بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.