افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

من با پیمان اکبری رقابت دوستانه دارم/ پیاتزا نام بزرگی است

  • کد خبر : 381473
من با پیمان اکبری رقابت دوستانه دارم/ پیاتزا نام بزرگی است

سرمربی تیم صنعتگران امید در خصوص شروع لیگ برتر والیبال و رویارویی با پیمان اکبری در هفته اول این رقابت ها گفت: پیکان برای تیم های اول بسته است و ترکیب بسیار خوبی دارد. ما سال ها با آقای اکبری کار کردیم و 30 سال با هم دوست بودیم، اما در طول مسابقه رقیب هستیم […]

سرمربی تیم صنعتگران امید در خصوص شروع لیگ برتر والیبال و رویارویی با پیمان اکبری در هفته اول این رقابت ها گفت: پیکان برای تیم های اول بسته است و ترکیب بسیار خوبی دارد. ما سال ها با آقای اکبری کار کردیم و 30 سال با هم دوست بودیم، اما در طول مسابقه رقیب هستیم و رقابت ما دوستانه است.

به گزارش ایسنا، سی و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه 21 مهرماه با برگزاری همزمان 6 دیدار در شهرهای یزد، تهران، ارومیه، اسلامشهر، اصفهان و اردکان آغاز می شود.

شهداب یزد، مهرگان نور، پیکان تهران، صنعتگران امید، شهرداری ارومیه، سپهرصدرا مشهد، تبت، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی پسند اصفهان، چادر ملو اردکان و سایپا تهران 13 تیم شرکت کننده در این مسابقات هستند. هفته اول نماینده سیرجان مدافع عنوان قهرمانی در حال استراحت است.

تیم صنعتگران امید که اولین حضور خود در لیگ برتر را با سرمربیگری غلامرضا مومنی مقدم انجام می دهد، در هفته اول به مصاف پکان تهران می رود.

بازیکنان خوب خارج از ایران هستند

مومنی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از لیگ برتر اظهار کرد: فکر می کنم به جز دو سه تیم اولی که از تیم های ملی بازیکن جذب کردند و ممکن است متفاوت باشند، امسال رقابت بین تیم های دیگر است. نزدیک و جذاب خواهد بود. با توجه به اینکه بازیکنان خوب ما خارج از ایران هم هستند، فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند و تجربه کسب کنند. در مورد کیفیت هنوز نظری ندارم و لیگ باید شروع شود.

ما حریف نزدیکی نیستیم.

وی با بیان اینکه باشگاه صنعتگران پس از قهرمانی در لیگ دسته اول امسال در لیگ برتر حضور دارد، ادامه داد: مدیریت ارشد باشگاه با تفکر حرفه ای یک پروسه دو سه ساله را برای ماندن در لیگ و یک گذراندن صعود در نظر گرفته است. به صورت مرحله ای تیم ما ترکیبی از بازیکنان محدود لیگ برتری، چند بازیکن خوب از تیم پارسال، 6-7 بازیکن از تیم ملی جوانان و یک بازیکن از تیم ملی زیر 17 سال است که همه آنها با هم رابطه طولانی دارند. از سه سال قرارداد مدت این به نفع بازیکنان است. باشگاه ما حمایت از تیم های ملی پایه را یکی از برنامه های خود می داند، از این رو از مهندس ارشد و آقای مصلح آبادی معاون باشگاه که برای تشکیل تیم زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم. ما با حضور در لیگ برتر دوست داریم بهترین کیفیت خود را نشان دهیم، والیبال خوبی به نمایش بگذاریم و نتایج لازم را در رابطه با بودجه و اهداف باشگاه کسب کنیم.

مومنی مقدم اضافه کرد: تیم های خیلی خوبی در لیگ حضور دارند و نسبت به تیم ما هزینه زیادی کرده اند اما رقیب نزدیکی هم نیستیم. ما سعی می کنیم بهترین کیفیت خود را نشان دهیم. متاسفانه برخی از بازیکنان ما مصدوم هستند و ممکن است در ابتدای فصل آنها را نداشته باشیم. علیرضا بهبودی کاپیتان تیم مصدوم است. امیدوارم زود برگردی البته یک بازیکن جایگزین داریم که انگیزه لازم را دارد. هدف اصلی ما این است که به صورت تیمی بازی کنیم و بچه ها با یکدیگر تفاهم و دوستانه باشند و آنچه را که در طول فصل انجام داده ایم و در بازی ها تمرین کرده ایم، ارائه دهیم.

ما با اکبری دوست هستیم.

مومنی مقدم در خصوص تقابل با پیمان اکبری در بازی اول با وجود اینکه این دو مربی سال ها در پیکان با هم کار کرده اند، گفت: پیکان سومین تیم فصل قبل بود و امسال قطعاً به جمع تیم های اول نزدیک است. . پرسنل خیلی خوبی هم داره ما سال ها با آقای اکبری کار کردیم. دوستی و رقابت دست به دست هم می دهند. ما 30 سال است که با هم دوست هستیم، اما در رقابت با هم رقیب هستیم. رقابت ما دوستانه است. امیدوارم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم.

وی ادامه داد: هر دوی ما می خواهیم بهترین نمایش و عملکرد را برای تیم هایمان داشته باشیم اما همچنان با هم دوست هستیم. این بازی ها زیاد اتفاق می افتد. امیدوارم مسابقه خوبی باشه

لیگ خالی از بازیکنان با کیفیت است

این مربی والیبال در پاسخ به اینکه لیگ ایران یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار را از دست داده است، گفت: این درست است. تیم های فولاد سیرجان و شهداب تلاش کرده اند تا بازیکنان خود را حفظ کرده و تیم خود را تقویت کنند. از طرفی تیم طبایت با جذب ملی پوشان با سایر تیم ها تفاوت دارد اما بازیکنان باکیفیتی که ما داشتیم از کشور رفتند و طبیعی است که لیگ ما از نظر کیفیت بازیکن خالی باشد. البته فرصت خوبی است تا جوانان خودی نشان دهند.

چهار تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ترکیب تیم فولاد سیرجان و قهرمانی این تیم در جام باشگاه های آسیا آیا قهرمان لیگ قابل پیش بینی است؟ گفت: طبیعی است. سیرجان سال گذشته قهرمان لیگ شد و امسال هم قهرمان جام باشگاه ها شد. از طرفی تیمش را تقویت کرده است. بدون شک یکی از احتمالات قهرمانی محسوب می شود. در کنار او تیم های شهداب، طبایت و حتی پیکان شانس قهرمانی را دارند. مهم نحوه عملکرد آنها در طول فصل است. برخی مسائل مانند مصدومیت بازیکنان، جابجایی ها و سختی لیگ غیرقابل پیش بینی و تاثیرگذار هستند. با شروع لیگ و تا نیم فصل وضعیت خیلی از تیم ها مشخص می شود. البته می توان آنها را در نیم فصل تقویت کرد.

پیاتزا نام خوبی است

مومنی مقدم در بخشی دیگر از این گفتگو به انتخاب تیم ملی والیبال و پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: فدراسیون در این زمینه بسیار خوب عمل کرد. او با آوردن آقای پیاتزا که یکی از بهترین مربیان جهان است، نشان داد که چندین سال برای والیبال هدف گذاری کرده است تا به مقام اول برسد. از آنجایی که برخی از بازیکنان خوب و باکیفیت ما بازنشسته شده اند یا بازی نمی کنند، به مربی نیاز داریم که بتواند بازیکنان جوان را به صورت حرفه ای هدایت کند تا در مسابقات بین المللی، لیگ های ملی، مسابقات جهانی و حتی بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشند. مهم این است که این بازیکنان از نظر زیرساختی و اردویی شرایط خوبی داشته باشند تا با فکر مربی خوبی مثل پیاتزا عملکرد خود را به نمایش بگذارند و مردم راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این حساب پیاتزا می تواند والیبال ما را از این وضعیت خارج کند و آن را ارتقا دهد، گفت: نمی توان با قاطعیت این را گفت، اما وقتی به رزومه پیاتزا نگاه می کنیم، نام یک نام بزرگ با بازیکنان بزرگ است. به نظر من انتخاب خوبی بود. ما مربیان بزرگی در جهان داریم و پیاتزا یکی از آنهاست که ما را بسیار به اهدافمان نزدیک می کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.