افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

توزیع سبد کالای دولتی 2 میلیون و 500 هزار تومانی برای خانوارهای کم درآمد

  • کد خبر : 381440
توزیع سبد کالای دولتی 2 میلیون و 500 هزار تومانی برای خانوارهای کم درآمد

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه مازندران صبح امروز در مراسم اجرای دوازدهمین طرح نامگذاری آستان مقدس تکیه پهنخلا ساری با اشاره به توزیع 500 بسته رسانه ای زندگی. در شهرستان ساری گفت: به مناسبت هفته وقف 2 هزار بسته معیشتی از محل سرمایه گذاری در سطح بقاع متبرکه […]

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه مازندران صبح امروز در مراسم اجرای دوازدهمین طرح نامگذاری آستان مقدس تکیه پهنخلا ساری با اشاره به توزیع 500 بسته رسانه ای زندگی. در شهرستان ساری گفت: به مناسبت هفته وقف 2 هزار بسته معیشتی از محل سرمایه گذاری در سطح بقاع متبرکه امامزادگان و مازندران تهیه و توزیع می شود.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی به قیمت هر بسته 2.5 میلیون تومانی به مناسبت هفته وقف در تکیه پناه کلای ساری، افزود: این بسته های معیشتی با کمک های مردمی شهرستان ساری تهیه و در اختیار اقشار مردمی قرار گرفت. نیاز دارند.

حیدری گفت: یکی از وظایف بسیار مهمی که سازمان اوقاف در دستور کار دارد اجرای طرح دوازدهم به نام و یاد امام زمان (عج) است.

وی افزود: یکی از ارزش های اجتماعی و فرهنگی اسلام سنت حسنه انفاق است که اسلام از آن به عنوان انفاق یاد می کند که مظهر نوع دوستی است و می تواند نام انسان را جاودانه کند.

حیدری گفت: وقف یک موضوع محوری است که محور وحدت بین مسلمانان است و متولی وقف اوقاف است که حفظ وقف و افزایش کارایی وقف و اجرای نیت وقف است و رسانه ها می تواند در ترویج آن موثر باشد.

مدیرکل کمک های خیریه و خیریه استان مازندران گفت: همزمان با آغاز هفته وقف پنج هزار بسته تمبر آموزشی در قالب طرح تمبر آموزشی و اهدایی بین دانش آموزان کم درآمد استان توزیع شد. نیات

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در همایش فروغ سرمایه گذاری را بهترین سرمایه ابدی برای یک انسان دانست و اظهار داشت: با این کار خیر نام و یادش همیشه جاودانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های صندوق توجه به آموزش و ورود به علوم جدید و حمایت از دانش بنیان است، افزود: حمایت از دانش آموزان نیازمند کمک و مشارکت خیرین است.

مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب در این فصل، تهیه بسته های آموزشی تحت عنوان «طرح مهر آموزشی» شامل پوشاک، کفش و لوازم التحریر. از موقوفات مربوطه که توسط کمیته امداد و بهزیستی در اختیار خانواده های کم درآمد قرار می گیرد.

حیدری جناسمی از تهیه و توزیع 800 بسته مطالعاتی از سایت اهدایی یوسفی دماوندی خبر داد و اظهار داشت: هفته گذشته اداره خیریه و خیریه بهشهر 100 بسته را در امامزاده یوسف (ع) شهرستان بهشهر تهیه و توزیع کرد.

وی گفت: هزار و 200 بسته آموزشی در هفته جاری در بین دانش آموزان آملی تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمک ها و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه بسته های آموزشی در بابل، ساری، سوادکوه و سایر شهرستان ها نیز تهیه شده است، افزود: در مجموع حدود پنج هزار بسته طرح آموزشی تهیه و به مستضعفان تحویل داده شده است. دانش آموزان استان امیدواریم در آینده نیازهایی که پاسخگوی نیاز دانشگاهیان باشد برای آنها فراهم شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند، 3 هزار و 830 بسته لوازم التحریر و هزار و 40 بسته معیشتی به دانش آموزان نیازمند این منطقه اهدا شد.

مهدی مالمیر با تبریک آغاز سال تحصیلی از همکاری خیرین و گروه های جهادی در این اقدام خیرخواهانه تشکر کرد و گفت: اهدای این اقلام آموزشی و معیشتی به دانش آموزان محروم می تواند زمینه ساز ادامه تحصیل و تسهیل پیشرفت و موفقیت آنان باشد. .

وی افزود: بسته های لوازم اداری اهدایی شامل اقلامی از قبیل کیف، کفش، مداد، خودکار، دفتر، لوازم التحریر و … و همچنین هزار و 400 بسته معیشتی و 125 کانتینر شهروندی به همراه 10 دست لباس و دارو برای دانش آموزان نیازمند است که اعضاء سامانه صمت اهدا شده است.

مالمیر همچنین اعلام کرد: علاوه بر این اقلام، 500 قلم لوازم ورزشی و 8000 قلم لوازم التحریر شامل پوشه، نشانگر، مداد رنگی و سایر وسایل آموزشی به مدارس محلات دوستدار کودک و پروژه های ویژه مانند شهردار ارسال شد. از مدرسه، من شهردار هستم، مارتر آرمان، و مرکز جوانان Y… نیز اهدا شد.

منبع: چه خبر؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.