افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات اسرائیل را محکوم کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381422
علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات اسرائیل را محکوم کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در سوگ شهادت سید حسن نصرالله جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه را محکوم و بر اتحاد جهان اسلام برای نابودی دشمنان تاکید کردند. علمای اهل سنت آذربایجان غربی تاکید کردند: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت وحدت و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در سوگ شهادت سید حسن نصرالله جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه را محکوم و بر اتحاد جهان اسلام برای نابودی دشمنان تاکید کردند.

علمای اهل سنت آذربایجان غربی تاکید کردند: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت وحدت و انسجام بین مسلمانان است زیرا دشمنان از هر ترفندی برای نسل کشی و کشتار مسلمانان استفاده می کنند.

نشست دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خوی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

در پی ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات رژیم غاصب اسرائیل در کشتار کودکان در لبنان و فلسطین، دانشجویان و دانشگاهیان دانشکده علوم پزشکی خوی در تظاهراتی این جنایات را محکوم کردند.

در این تظاهرات که با حضور اعضای هیئت مدیره، معلمان، کارکنان و دانش آموزان مدرسه برگزار شد، شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت این جنایات، همبستگی خود را اعلام کردند. و حمایت کنید. برای مقاومت و مطالبه حقوق مردم مظلوم لبنان و فلسطین.

نشست دانشجویان و اساتید دانشگاه ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دانشجویان و اساتید دانشگاه ارومیه نیز با تجمع در مصلی این دانشگاه جنایات رژیم صهیونیستی را با شهادت سید حسن نصرالله و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت محکوم کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه ارومیه در مصلی این دانشگاه تجمع کردند تا با شهادت سید حسن نصرالله و تنی چند از فرماندهان جبهه مقاومت، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

حجت الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید با رژیم صهیونیستی که همیشه درنده و جنایتکار بوده است مقابله کرد، در پاسخ صریح گفت: این رژیم جنایتکار جنایت است. ” این رژیم و به فرموده امام اطهر (علیه السلام) مردن با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

اعلامیه همبستگی مردم مهاباد با مردم مظلوم فلسطین و لبنان

تنی چند از ساکنان مهاباد جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله را محکوم و حمایت خود را از مسلمانان فلسطین و لبنان اعلام کردند.

مردم انقلابی حامی و حامی مستضعفین قدرت که شهادت سیدالشهدای محور مقاومت را دلیل اقتدار و اتحاد بیشتر این محور و حزب الله می دانند.

از دیدگاه مردم مهاباد ادامه راه پرافتخار شهدای مقاومت نیز به تعبیری رمز پیروزی در برابر جبهه کفر و صهیونیسم جهانی و سرنوشت محتوم ستمگران است. . قرآن کریم، فنای است که تغییر نمی کند.

تجمع مردم تکاب در محکومیت جنایات رژیم اسرائیل

مردم انقلابی تکاب همچنین از جدایی سیدمقاومت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی لبنان در جامعه جوشی گلایه کردند.

معترضان با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات سگ های دیوانه در منطقه توسط رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

مردم استان تکاب در این دیدار اعلام کردند که منتظر فرمان حاکم خود برای نثار جان عزیزان خود در میدان مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.