افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

HMSTR در سه روز اول معاملاتی خود بیش از 40 درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 381420
HMSTR در سه روز اول معاملاتی خود بیش از 40 درصد کاهش یافت

قیمت Hamster Combat (HMSTR) در اولین روزهای معاملاتی خود با کاهش شدید روبرو شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این توکن در سه روز ابتدایی معاملات خود افت قیمتی بیش از 40 درصدی را تجربه کرده و بسیاری از سرمایه گذاران را نگران کرده است. به گزارش اسمارتک نیوز، تحلیلگران بر این باورند که این […]

قیمت Hamster Combat (HMSTR) در اولین روزهای معاملاتی خود با کاهش شدید روبرو شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این توکن در سه روز ابتدایی معاملات خود افت قیمتی بیش از 40 درصدی را تجربه کرده و بسیاری از سرمایه گذاران را نگران کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، تحلیلگران بر این باورند که این کاهش قیمت احتمالا به دلیل فشار فروش و انحلال سریع دارایی ها توسط سرمایه گذاران کوتاه مدت است. همچنین برخی دیگر بر این باورند که نوسانات ذاتی بازار کریپتو و عدم اطمینان در مورد آینده توکن های جدید مانند HMSTR نیز نقش مهمی در این کاهش قیمت داشته است.

روند کلی قیمت همستر کمبت (HMSTR) در اولین روزهای معاملاتی

Hamster Combat یک بازی کلیکی است که بر روی پلتفرم بلاک چین TON (TON) و از طریق پیام رسان تلگرام ارائه می شود. با کلیک بر روی همسترهای دیجیتال، بازیکنان توکن‌های HMSTR را به دست می‌آورند که می‌توانند از آن برای پیشرفت بیشتر در بازی، شرکت در مینی‌گیم‌ها و پیشبرد عملیات خود استفاده کنند.

بر اساس داده های روز یکشنبه 29 سپتامبر (8 اکتبر)، قیمت HMSTR در یک روز 14 درصد کاهش یافت و در نتیجه تنها در سه روز پس از ورود به بورس های اصلی، بیش از 40 درصد کاهش یافت. توکن بومی Hamster Combat در ابتدا با قیمت 0.009993 دلار در صرافی ها منتشر شد.

با این حال، تا روز یکشنبه، قیمت به 0.005613 دلار کاهش یافت، که پایین ترین رقم تاریخ است. این افت شدید پس از گزارش هایی مبنی بر کاهش 30 درصدی ارزش توکن در روز اول معاملات صورت گرفت.

نمودار قیمت HMSTR - منبع: CoinGecko
نمودار قیمت HMSTR – منبع: CoinGecko

با وجود مشکلات اخیر، HMSTR همچنان ارزش بازار خود را 365 میلیون دلار حفظ می کند رتبه 193 این در میان بیش از 10000 دارایی دیجیتال است. در حال حاضر، 64،375،000،000 توکن HMSTR در گردش است و بایننس فعال ترین صرافی برای تراکنش های HMSTR است.

بر اساس داده های وب سایت تونسکیتوکن HMSTR دارد 12,498,400 دارنده و حداکثر عرضه آن به صد میلیارد توکن محدود شده است. نحوه توزیع توکن ها غلظت بالای توکن ها در تعداد کمی کیف پول. بزرگترین کیف پول کیف پول توزیع که دارای 61,362,223,003 توکن معادل است 61.36 درصد از کل عرضه این توکن به نظر می رسد که این کیف پول تمام 100 میلیارد توکن همستر را ضرب کرده است و به نظر می رسد که مردم هنوز توکن های خود را مطالبه نکرده اند.

کیف پول داغ Binance Exchange در رتبه دوم قرار دارد و دارای 14,356,128,737 توکن HMSTR است که حدود 14.36 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد. نکته قابل توجه این است که پنج کیف پول برتر مجموعاً 93.95٪ از کل عرضه HMSTR را کنترل می کنند.

این تمرکز توکن ها در تعداد محدودی کیف پولمی تواند بر ثبات قیمت و نقدینگی این توکن در آینده تأثیر بگذارد. موفقیت و پایداری HMSTR می تواند به توانایی آن در گسترش پایگاه دارنده خود و حفظ مشارکت بازیکنان در مبارزه با همستر بستگی داشته باشد.

حجم معاملات HMSTR در 24 ساعت گذشته به 245 میلیون دلار رسیده است که نشان از علاقه بالای معامله گران به این توکن با وجود کاهش قیمت دارد. با این حال، مانند بسیاری از دارایی‌های جدید، HMSTR تجربه‌ای بی‌ثبات در بازار داشته است که می‌تواند برای ثبات آن در آینده چالش‌هایی ایجاد کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.