افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

بیماری سید حسن نصرالله چه بود؟

  • کد خبر : 381405
بیماری سید حسن نصرالله چه بود؟

حق سیاست بیماری سید حسن نصرالله چه بود؟ | ماجرای بیماری سید حسن نصرالله تاریخچه بیماری و جنبه های ثانویه مربوط به بیماری سید حسن نصرالله که از شخصیت های برجسته و تأثیرگذار جهان اسلام بود را مشاهده می کنید. به گزارش Intiter به گفته فالچی، تاریخچه بیماری و جنبه های ثانویه مربوط به بیماری […]










تاریخچه بیماری و جنبه های ثانویه مربوط به بیماری سید حسن نصرالله که از شخصیت های برجسته و تأثیرگذار جهان اسلام بود را مشاهده می کنید.









به گزارش Intiter به گفته فالچی، تاریخچه بیماری و جنبه های ثانویه مربوط به بیماری سید حسن نصرالله که از چهره های برجسته و تاثیرگذار جهان اسلام بود را مشاهده می کنید.

بیماری سید حسن نصرالله که باعث لغو تشییع جنازه وی شد

در اوایل مهر 1403، سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی ترور و به شهادت رسید. پس از شهادت سید حسن نصرالله یکی از موضوعاتی که در کنار نام وی در لیست جستجوهای مکرر کاربران به چشم می خورد، بیماری وی بود که در واقع سال ها پیش بود و جزئیات آن را در ادامه این قسمت می خوانید.

شایعه سکته مغزی سید حسن نصرالله

در 18 دی 1401 بود که سخنرانی سید حسن نصرالله لغو شد و حزب الله علت لغو این سخنرانی را بیماری عنوان کرد. کلمه «بیماری» کافی بود تا شایعاتی را با عناوین مختلف ایجاد کند و حتی برخی ادعا کردند که حسن نصرالله به دلیل سکته و ناتوانی در صحبت کردن در سخنرانی حاضر نشده است.

انتشار این شایعات باعث شد حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کند که سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به دلیل بیماری لغو شده و سخنرانی وی در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

شهادت سید حسن نصرالله

حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان پس از بمباران منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسید. سید حسن نصرالله، روحانی شیعه و سیاستمدار لبنانی، در 31 اوت 1960 در برج حمود، در محله های شرقی بیروت، در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. او در سنین جوانی رهبری حزب الله را بر عهده گرفت و در آن فعالیت کرد. موقعیت به مدت 30 سال





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.