افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ترشی و نمک مزه نشانه پسر بودن است یا دختر؟

  • کد خبر : 381398
ترشی و نمک مزه نشانه پسر بودن است یا دختر؟

به گزارش مانی بان، روند بارداری باعث تغییرات زیادی در بدن و توانایی های ذهنی افراد می شود. یکی از نشانه های بارداری تغییر تمایل افراد به غذاهای مختلف است. به عنوان مثال، بسیاری ممکن است هوس خوردن غذاهای تند، تن ماهی، کره بادام زمینی، بستنی و غیره داشته باشند. و یکی از چیزهایی که […]


به گزارش مانی بان، روند بارداری باعث تغییرات زیادی در بدن و توانایی های ذهنی افراد می شود. یکی از نشانه های بارداری تغییر تمایل افراد به غذاهای مختلف است. به عنوان مثال، بسیاری ممکن است هوس خوردن غذاهای تند، تن ماهی، کره بادام زمینی، بستنی و غیره داشته باشند. و یکی از چیزهایی که بسیار رایج است; فقط این است که مردم در این زمان تمایل به خوردن چیزهای اسیدی دارند، به نظر شما این می تواند به چه معنا باشد؟

با خوردن غذاهای ترش و شور از شر تهوع صبحگاهی خلاص شوید

اگر هر شب به طور ناگهانی هوس چیزهای اسیدی کردید، نگران نباشید. طبق مطالعات انجام شده تمایل به خوردن غذاهای اسیدی در این دوران کاملا طبیعی است. اگر زیاده روی نکنید و تعادل داشته باشید مشکلی پیش نمی آید. اگر می خواهید علت این مشکل را بدانید، باید به علائم فیزیکی خود نگاه کنید.

آیا شما هم جزو زنان بارداری هستید که صبح ها حالت تهوع دارید؟ در این صورت، احتمالاً برای تسکین احساس تهوع، امتحان مقدار کمی لیمو یا خوردن یک پرتقال را توصیه می کنند.

غذاهای کمی اسیدی معمولا به تسکین این احساس ناخوشایند کمک می کنند. حتی اگر حالت تهوع صبحگاهی برطرف شده باشد، ممکن است بخواهید بعداً غذاهای اسیدی بخورید تا از عود حالت تهوع جلوگیری کنید. دلیل آن این است که غذاهای نسبتا اسیدی تولید بزاق را افزایش می دهند که به از بین بردن احساس تهوع کمک می کند.

آیا میل به غذای اسیدی نشان دهنده جنسیت است؟

رازهای زیادی در مورد بارداری وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از مردم می گویند رنگ موی مادر نشان دهنده جنسیت نوزاد است. البته نباید به همه اینها اعتماد کرد.

از سوی دیگر، هنوز مشخص نیست که کدام یک قطعی هستند; اما طبق آمار، تهوع صبحگاهی بیشتر مربوط به زنانی است که دختر باردار هستند یا مثلاً افتادگی شکم و رحم نشان دهنده پسر است.

تمایل به خوردن غذاهای اسیدی احتمالاً نشان دهنده دختردار شدن شماست، اما این موضوع از نظر علمی تایید نشده است.

با این حال، اگر دوست دارید بیش از حد غذاهای اسیدی بخورید، پیشنهاد می کنیم به جای انتخاب سالاد مرکبات، شربت لیمو بخورید. مصرف شربت لیموترشی این احساس میل به ترشی را آرام می کند و از پرخوری آنها جلوگیری می کند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.