افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

پزشکان: به شدت با ظلم و جنایت مقابله می کنیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381393
پزشکان: به شدت با ظلم و جنایت مقابله می کنیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از دفتر حزب الله در تهران در حاشیه ادای احترام به مقام معظم رهبری شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای این جریان ، در گفتگوی کوتاه با شبکه تلویزیونی. المناروی با ابراز تسلیت مجدد به مردم عزیز لبنان و فلسطین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از دفتر حزب الله در تهران در حاشیه ادای احترام به مقام معظم رهبری شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای این جریان ، در گفتگوی کوتاه با شبکه تلویزیونی. المناروی با ابراز تسلیت مجدد به مردم عزیز لبنان و فلسطین و همه مجاهدان نهضت مقاومت، گفت: بر همه مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی که شرایط را تغییر داده اند باید ننگ و نفرین فرستاد. مکان.” از ظالمان و ستمگران امروزی.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز نظام استکباری با کمک امپراتوری رسانه ای خود معنا و کاربرد واژه ها را تغییر داده است، تصریح کرد: مستکبران تروریست ها و قاتل ها را منجی می نامند و حامیان بشریت و مظلومان را تروریست می دانند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان آزادگان به تبعیت از مولای آزادگان جهان به دنبال برقراری حق و عدالت هستند، تصریح کرد: گفتار ما با مستکبران همان مثل سخنرانی امام حسین.TO) مسئله این است که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و در میدان مردی بجنگید تا با ابزار تکنولوژی و بمباران و مدارس بمباران زن و کودک و پیر و جوان را شهید نکنید. بیمارستان ها و پناهگاه ها

رئیس جمهور گفت: اگر مستکبران فکر می کنند با ترور ژنرال ها و رزمندگان مقاومت علم مبارزه با ظلم، تجاوز و جنایت بر زمین می ماند، سخت در اشتباه هستند و ما با قدرت با ظلم و جنایت مبارزه خواهیم کرد. مطمئن باشید که برادران ما و همه مسلمانان و آزادگان جهان در برابر ظلم آرام نخواهند گرفت.

پزشکان در پایان از خداوند متعال خواستند روح شهید نصرالله را برای همه شهدای مبارزه با ظلم و ستم قرین رحمت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.