افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

حمله جدید اسرائیل به لبنان/ شنیده شدن صدای چندین انفجار در ضاحیه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381388
حمله جدید اسرائیل به لبنان/ شنیده شدن صدای چندین انفجار در ضاحیه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های محلی لبنان از تهاجم هوایی جدید رژیم صهیونیستی خبر دادند. حومه شهر آنها در جنوب بیروت گزارش دادند. بر اساس این گزارش خبرگزاری دانشگاه ها لبنان دقایقی قبل از دو حمله متوالی جنگنده های اشغالگر به مناطق مسکونی حومه شهر بیروت جنوبی گزارش داد. در همین راستا، گزارش ها […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های محلی لبنان از تهاجم هوایی جدید رژیم صهیونیستی خبر دادند. حومه شهر آنها در جنوب بیروت گزارش دادند.

بر اساس این گزارش خبرگزاری دانشگاه ها لبنان دقایقی قبل از دو حمله متوالی جنگنده های اشغالگر به مناطق مسکونی حومه شهر بیروت جنوبی گزارش داد.

در همین راستا، گزارش ها حاکی از آن است که تانک های رژیم صهیونیستی شهرک های الخیام و الخیام را هدف قرار می دهند. کفرکلا آنها در جنوب لبنان هستند.

همزمان صدای انفجارهای پی در پی شنیده شد. حومه شهر در جنوب بیروت، رسانه های محلی لبنان از بمباران شهرک ها اجتناب می کنند دختر جبیل، الطائریکنین، بلیدابرج البراجنا و توضیح در جنوب لبنان از مبارزان تانک های ارتش متجاوز آن را اعلام می کنند.

در مواجهه با تشدید حملات متجاوزان به خاک لبنان، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تحرکات نظامیان صهیونیست را در شهرک‌ها هدف قرار داد. العدیسه و کفرکلا با سلاح های مناسب حملات مستقیم و قطعی به نیروهای اشغالگر را اعلام کرد. اطلاع داده شد.

خبرنگار المیادین دقایقی پیش گزارش داد که جنگنده های ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی در ربع ساعت گذشته تاکنون چهار بار حمله کرده اند. حومه شهر آنها به جنوب بیروت حمله کرده اند.

در ادامه تهاجم رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، رژیم صهیونیستی بار دیگر شهر خیام را بمباران کرد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که اسرائیل در یک ساعت گذشته حداقل شش بار حومه شهر جنوب بیروت را بمباران کرده است.

روزنامه‌نگار الجزیره در بیروت به این معنا اعلام کرد که ارتش اسرائیل تاکنون 8 بار حومه شهر جنوب بمباران شد و 4 ساختمان مسکونی با خاک یکسان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.