افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کنعانی ها: به دلیل بارندگی نتوانستیم تاکتیکی را اجرا کنیم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 381340
کنعانی ها: به دلیل بارندگی نتوانستیم تاکتیکی را اجرا کنیم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت زمین و بارندگی به حدی بود که نتوانستیم تاکتیکی که گاریدو گفت را اجرا کنیم. محمدحسین کنعانی زادگان پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا گفت: نتوانستیم آن بازی شناور که همیشه پرسپولیس انجام می داد را به نمایش بگذاریم. […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت زمین و بارندگی به حدی بود که نتوانستیم تاکتیکی که گاریدو گفت را اجرا کنیم.

محمدحسین کنعانی زادگان پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ برتر آسیا گفت: نتوانستیم آن بازی شناور که همیشه پرسپولیس انجام می داد را به نمایش بگذاریم. می توانستم گل دوم و سوم را بزنم اما بدشانس بودیم. چند هفته اول است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما همیشه بازی ها را برده ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

وی درباره عملکرد نه چندان خوب برخی بازیکنان از جمله سعید صادقی تصریح کرد: چنین چیزی وجود نداشت. نظر شما قابل احترام است، اما بازیکنان بهترین کار را انجام دادند. کیفیت زمین و باران به گونه ای بود که نتوانستیم تاکتیک هایی را که گاریدو گفته بود اجرا کنیم. سعی می کنیم هفته به هفته پیشرفت کنیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص انتشار ویدئویی که در آن در دربی هفته گذشته با سیدحسین حسینی صحبت می کند، گفت: چیز خاصی نبود. بهتر است در مورد گذشته صحبت نکنیم. آن شب ما خوشحال بودیم و بازی تمام شد. راستش را بخواهید، من دیگر دوست ندارم در مورد بازی قبلی صحبت کنم.

کنعانی زادگان در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی در جلسه امروز خاطرنشان کرد: از قبل بازوبند را بسته بودم. پوشیدن دستبند افتخاری است که هر کسی نصیبش نمی شود. با اجازه بزرگترها خوشحالم که دستبند را به بازویم می زنم و امیدوارم بتوانم این مسئولیت بزرگ را به عهده بگیرم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)