افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان

  • کد خبر : 381324
حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان

به گزارش صبح تاشه، سی ان ان با استناد به 2 منبع آگاه اعلام کرد: نیروهای ویژه اسرائیل (کماندوها) در روزهای اخیر عملیات نفوذ به داخل خاک لبنان را انجام داده اند. به گفته این منابع، این عملیات به منظور آماده سازی چین برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است. در همین راستا رسانه […]

به گزارش صبح تاشه، سی ان ان با استناد به 2 منبع آگاه اعلام کرد: نیروهای ویژه اسرائیل (کماندوها) در روزهای اخیر عملیات نفوذ به داخل خاک لبنان را انجام داده اند.

به گفته این منابع، این عملیات به منظور آماده سازی چین برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است.

در همین راستا رسانه های صهیونیستی نیز اعلام کردند که حمله زمینی به خاک لبنان تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد.

سی بی اس نیز به نقل از یک مقام آمریکایی فاش کرد: اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده است که عملیات زمینی علیه جنوب لبنان قریب الوقوع است و احتمالا امشب آغاز خواهد شد.

پیش از این شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم از آغاز مرحله بعدی جنگ علیه لبنان در آینده نزدیک خبر داده بود.

گالانت با وجود شهادت صدها غیرنظامی لبنانی و مجروح شدن هزاران غیرنظامی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر با تاکید بر اینکه این جنگ علیه حزب الله است، افزود: مرحله بعدی جنگ علیه حزب الله و این جنگ به زودی آغاز خواهد شد عامل مهمی در تغییر شرایط است. امنیت خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بامداد دوشنبه 2 مهر، ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده ای را علیه چندین منطقه در جنوب لبنان انجام داد که همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب الله لبنان در برابر حملات علیه غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد. عملیات خود علیه مواضع و شهرک های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعات پایانی با شلیک صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.