افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

کاهش NFT ها؛ آیا دوران توکن های غیر قابل تعویض به پایان رسیده است؟

  • کد خبر : 381233
کاهش NFT ها؛ آیا دوران توکن های غیر قابل تعویض به پایان رسیده است؟

فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه سپتامبر به روند نزولی خود ادامه داد و حجم معاملات ماهانه این توکن ها در سپتامبر نتوانست افزایش یابد. به گزارش اسمارتک نیوز، داده های وب سایت Cryptosalem (CryptoSlam) نشان می دهد که NFT ها در سپتامبر 296 میلیون دلار فروش داشت که در مقایسه با حجم […]

فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه سپتامبر به روند نزولی خود ادامه داد و حجم معاملات ماهانه این توکن ها در سپتامبر نتوانست افزایش یابد.

به گزارش اسمارتک نیوز، داده های وب سایت Cryptosalem (CryptoSlam) نشان می دهد که NFT ها در سپتامبر 296 میلیون دلار فروش داشت که در مقایسه با حجم فروش 373 میلیون دلاری در مرداد ماه، ۲۰٪ کاهش داشته است این فروش نسبت به 1.6 میلیارد دلار در اسفند ماه که بیشترین حجم فروش در سال جاری بوده است. ۸۱٪ پایین تر است

مقایسه حجم فروش NFTs - منبع: CryptoSlamمقایسه حجم فروش NFTs - منبع: CryptoSlam
مقایسه حجم فروش NFTs – منبع: CryptoSlam

حجم فروش ماهانه NFT ها از زمان ثبت رکورد 109 میلیون دلاری در ژانویه 2021 تاکنون هرگز به زیر 300 میلیون دلار نرسیده است.

شایان ذکر است، علاوه بر حجم فروش، تعداد کل معاملات NFT نیز از 7.3 میلیون دلار در ماه آگوست تا سپتامبر افزایش یافته است. ۳۲٪ به 4.9 میلیون دلار کاهش یافته است.

علیرغم این آمار منفی، در ماه سپتامبر، میانگین ارزش معاملات NFTها در مقایسه با 50.71 دلار در ماه اوت. ۱۸٪ افزایش یافت و در سپتامبر به 60 دلار رسید.

توجه قانونگذاران ایالات متحده به NFTها

روند نزولی در بازار NFT زمانی رخ می دهد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده توجه خود را به این توکن ها معطوف کرده است.

همانطور که گزارش دادیم، در 28 آگوست، دوین فینزر، مدیر عامل پلتفرم OpenC، اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به ولز اطلاع داده است. فینزر می گوید SEC معتقد است NFT ها در این پلتفرم ممکن است در دسته اوراق بهادار قرار گیرند.

در 16 سپتامبر، کمیسیون بورس اوراق بهادار رستوران Flyfish Club را به دلیل فروش NFT هایش به پرداخت 75000 دلار جریمه کرد. با این حال، هستر پیرس و مارک اویدا، کمیسیونرهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، از اقدامات اجرایی این آژانس انتقاد کردند و ادعا کردند که NFT های فروخته شده توسط باشگاه فلای فیش نباید اوراق بهادار در نظر گرفته شوند. این کمیسیون‌ها می‌گویند که این NFT‌ها فقط راهی متفاوت برای عضویت در این رستوران بودند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.