افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه راه خدمت هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381208
شهدای دولت بهترین الگو برای ادامه راه خدمت هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حومه لبنان را محکوم کرد و گفت: حملات وحشیانه به حومه جنوبی لبنان با هدف ایجاد رعب و وحشت از دبیرکل عزیز حزب الله، شهید سید حسن نصرالله است. نتیجه گیری از پازل قتل عام در غزه و ترور شهید اسماعیل هنیه. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حومه لبنان را محکوم کرد و گفت: حملات وحشیانه به حومه جنوبی لبنان با هدف ایجاد رعب و وحشت از دبیرکل عزیز حزب الله، شهید سید حسن نصرالله است. نتیجه گیری از پازل قتل عام در غزه و ترور شهید اسماعیل هنیه.

وی با محکوم کردن سکوت شرم آور سران جهان عرب و دولت های همپیمان آنها در جهان اسلام و مدافعان دروغین حقوق بشر افزود: دشمن کردل باید بداند که مکتب مقاومت مبتنی بر یک فرد نیست. با شهادت یک نفر، مقاومت شکسته می شود و برخلاف عملیات روانی دشمن، در یک قدمی پیروز هستیم و قله نزدیک است.

فرماندار شهریار در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایستادگی امروز یک ملت بزرگ در برابر قدرت های جهانی بدون ایثار، ایستادگی و آمادگی برای شهادت ممکن نبوده و نمی شود.

فاتحی نژاد شهدای دولت را عصاره اصلی انقلاب دانست و گفت: شهدای دولت و مردم بزرگی چون شهید باهنر، شهید رجایی، شهید رئیسی، شهید امیر عبداللهیان، شهید چمران و شهید بهشتی، شهید حسن. مدغی بهترین الگو برای راه خدمت و ساده زیستی و فداکاری است.» این شهدا می توانند برای همه ما الگو باشند.

فرماندار شهریار با تاکید بر اهمیت ادای احترام به شهدا گفت: یاد و خاطره این شهدا باید ما را به این فکر کند که چقدر در قبال آرمان های شهدا مسئولیت داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.