افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اموال “شرکت کوروش” به مزایده گذاشته می شود

  • کد خبر : 381194
اموال “شرکت کوروش” به مزایده گذاشته می شود

به گزارش خبرآنلاین، یکی از بزرگترین مزایده های سراسری الکترونیکی اموال منقول توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شماره 283 از امروز (دوشنبه 18 مهرماه) آغاز شد. مهر در خبری نوشت: سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت: بیش از 107 […]

به گزارش خبرآنلاین، یکی از بزرگترین مزایده های سراسری الکترونیکی اموال منقول توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شماره 283 از امروز (دوشنبه 18 مهرماه) آغاز شد.

مهر در خبری نوشت: سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت: بیش از 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه راهسازی، 50 دستگاه موتورسیکلت، چای خوری. و مقالات مانند لوازم خانگی و محصولات فاسد شدنی. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود 4 هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه الکترونیک ستادی دولت بارگذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه اکثر اقلام عرضه شده در این مزایده از نیازهای حوزه تولیدی کشور محسوب می شود، گفت: این محصولات دارای مجوز از نهادهای ذیربط بوده و بخشی از آنها با شرط صادرات و سپرده مربوطه به فروش می رسد. در این خصوص هزینه ای دریافت می شود و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، واریزی به صاحبان کالا عودت داده می شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش کالاهای تملکی اعلام کرد: ودیعه این شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول با توجه به شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته است و ذینفعان می‌گویند. می توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

اجتهادی درباره فروش اموال و دارایی های شرکت کروش گفت: این اموال توسط مرجع قضایی تصرف شده است و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده الکترونیکی سراسری، وجوه حاصل از آن به مالباختگان عودت داده می شود. مقام قضایی

مدیرعامل سازمان یادآور شد: پنج خودرو و سایر دارایی های منقول به ارزش کارشناسی حدود 40 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، مزایده 283 دارایی منقول سازمان جمع آوری و فروش کالاهای تملک شده به صورت ملی و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از 18 مهرماه آغاز شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این محصولات، قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند. مراکز استان ها تا 25 مهرماه و برگزیدگان نهایی 30 مهرماه اعلام می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.