افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اگر مستکبران فکر می کنند با مقتل علم مبارزه، سخت در اشتباهند

  • کد خبر : 381126
اگر مستکبران فکر می کنند با مقتل علم مبارزه، سخت در اشتباهند

رئیس جمهور در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار گفت: اگر مستکبران فکر کنند علم مبارزه با ظلم، تجاوز و جنایت با ترور ژنرال ها و رزمندگان مقاومت بر زمین می ماند، آنها بسیار شرور هستند و ما با ظلم مقابله خواهیم کرد. و جنایت به شدت و به طور قطع». ما می دانیم که برادران […]

رئیس جمهور در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار گفت: اگر مستکبران فکر کنند علم مبارزه با ظلم، تجاوز و جنایت با ترور ژنرال ها و رزمندگان مقاومت بر زمین می ماند، آنها بسیار شرور هستند و ما با ظلم مقابله خواهیم کرد. و جنایت به شدت و به طور قطع». ما می دانیم که برادران ما و همه مسلمانان و آزادگان جهان در مقابل ظلم آرام نمی گیرند.

خبرگزاری میزان – مسعود بیزیکیان پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران در حاشیه ادای احترام به مقام ارشد شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای این جریان در گفتگوی کوتاه با شبکه تلویزیونی ال. -خب ضمن تسلیت به مردم عزیز لبنان و فلسطین و همه مجاهدان نهضت مقاومت، گفت: بر همه مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی که مکان را تغییر داده اند باید ننگ و نفرین فرستاد. از ظالمان و ستمگران امروز.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز نظام استکباری با کمک امپراتوری رسانه ای خود معنا و کاربرد واژه ها را تغییر داده است، تصریح کرد: مستکبران تروریست ها و قاتل ها را منجی می نامند و حامیان بشریت و مظلومان را تروریست می دانند.

وی با اشاره به اینکه قطعا نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان آزادگان با پیروی از مولای آزادگان جهان به دنبال برقراری حق و عدالت هستند، تصریح کرد: سخنان ما با مستکبران همان سخنان امام است. . حسین (ع) که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و در میدان مردان بجنگید تا زن و کودک و پیر و جوان را نکشید و مدارس و بیمارستان ها و پناهگاه ها را به کمک تکنولوژی بمباران نکنید. و بمباران

رئیس جمهور گفت: اگر مستکبران فکر می کنند با ترور ژنرال ها و رزمندگان مقاومت علم مبارزه با ظلم، تجاوز و جنایت بر زمین می ماند، سخت در اشتباه هستند و ما با قدرت با ظلم و جنایت مبارزه خواهیم کرد. مطمئن باشید که برادران ما و همه مسلمانان و آزادگان جهان در برابر ظلم آرام نخواهند گرفت.

پزشکان در پایان از خداوند متعال خواستند روح شهید نصرالله را برای همه شهدای مبارزه با ظلم و ستم قرین رحمت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.