افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بیانیه وزارت امور خارجه و دفاع آلمان در خصوص خروج اتباع این کشور از لبنان

  • کد خبر : 381092
بیانیه وزارت امور خارجه و دفاع آلمان در خصوص خروج اتباع این کشور از لبنان

آفتاب نیوز: در بیانیه مشترک وزارت خارجه و دفاع این کشور آمده است که آلمان کارمندان غیرضروری، خانواده های کارکنان سفارت و شهروندان آلمانی را که از نظر پزشکی آسیب پذیر هستند را از لبنان تخلیه خواهد کرد و از سایرینی که قصد ترک این کشور را دارند حمایت خواهد کرد. وزارت خارجه آلمان بار […]

آفتاب نیوز:

در بیانیه مشترک وزارت خارجه و دفاع این کشور آمده است که آلمان کارمندان غیرضروری، خانواده های کارکنان سفارت و شهروندان آلمانی را که از نظر پزشکی آسیب پذیر هستند را از لبنان تخلیه خواهد کرد و از سایرینی که قصد ترک این کشور را دارند حمایت خواهد کرد.

وزارت خارجه آلمان بار دیگر سطح بحران را برای ماموریت های خود در بیروت، رام الله و تل آویو در آخر هفته افزایش داد، اگرچه سفارتخانه ها در آنجا همچنان فعال هستند.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز تصریح کرد: در حال حاضر 1800 شهروند آلمانی در لبنان ثبت نام کرده اند.

بر اساس این بیانیه، سفارت آلمان در لبنان همچنان به حمایت از شهروندان باقی مانده و تلاش های آنها برای تخلیه آنها از طریق پروازهای تجاری و سایر روش ها ادامه می دهد. وزارت امور خارجه و وزارت دفاع به هماهنگی بسیار نزدیک در این زمینه ادامه می دهند.

به گزارش ایرنا، یو آو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی لبنان را به حمله زمینی تهدید کرد و گفت: از همه توان خود از جمله حمله زمینی استفاده خواهیم کرد.

وی در دیدار با نیروهای زرهی رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی افزود: برای بازگرداندن ساکنان (شهرک های صهیونیست نشین) شمال (فلسطین اشغالی) (به خانه هایشان) از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد. قدرت، از جمله شما

اسرائیل کاتس وزیر امور خارجه اسرائیل در پیامی به وزرای خارجه 25 کشور گفت که تل آویو مخالف آتش بس در لبنان است و آن را نمی خواهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.