افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

پزشکان: توافق مبنی بر تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی نمونه ای عالی از همکاری مشترک ایران و روسیه به نفع دو کشور و رشد اقتصادی منطقه است/ همکاری های بین المللی بر اساس برجام و شانگهای باعث افزایش قدرت دو کشور برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا. میخائیل میشوتسین: منتظر حضور جناب عالی در روسیه برای امضای توافقنامه جامع راهبردی بین دو کشور هستیم.

  • کد خبر : 381075
پزشکان: توافق مبنی بر تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی نمونه ای عالی از همکاری مشترک ایران و روسیه به نفع دو کشور و رشد اقتصادی منطقه است/ همکاری های بین المللی بر اساس برجام و شانگهای باعث افزایش قدرت دو کشور برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا. میخائیل میشوتسین: منتظر حضور جناب عالی در روسیه برای امضای توافقنامه جامع راهبردی بین دو کشور هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رئیس جمهور توافق مبنی بر تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی منطقه را نمونه عالی همکاری مشترک ایران و روسیه برای حفظ منافع دو کشور و ایجاد توسعه پایدار، رشد همگرا و جهش اقتصادی در منطقه دانست. منطقه و اظهار داشت: معتقدیم اگر پروژه ها در صورت رسیدن به […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رئیس جمهور توافق مبنی بر تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی منطقه را نمونه عالی همکاری مشترک ایران و روسیه برای حفظ منافع دو کشور و ایجاد توسعه پایدار، رشد همگرا و جهش اقتصادی در منطقه دانست. منطقه و اظهار داشت: معتقدیم اگر پروژه ها در صورت رسیدن به هدف مشترک ایران و روسیه به مرحله اجرایی برسد، قابلیت های بزرگی در زمینه مقابله با تحریم های ظالمانه برای هر دو کشور ایجاد خواهد کرد.

دکتر مسعود بیشچیان در دیدار با میخائیل میشوتسین نخست وزیر روسیه گفت: تبادل هیات های دیپلماتیک بین ایران و روسیه موجب توسعه تعاملات و ارتباطات دو کشور و همچنین تقویت همکاری ها برای تسریع در اجرا شده است. وی افزود: معتقدیم اگر پروژه‌های مهم مشترک ایران و روسیه به مرحله اجرایی برسد، ظرفیت‌های بزرگی در زمینه مقابله با تحریم‌های ظالمانه برای دو کشور ایجاد خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین توافق مبنی بر تبدیل ایران به هاب ترانزیتی و گازی در منطقه را نمونه عالی همکاری مشترک ایران و روسیه برای تضمین منافع دو کشور و ایجاد توسعه پایدار، رشد همگرا و اقتصاد اقتصادی دانست. رشد در منطقه و تاکید بر لزوم توجه به اجرای این طرح ها، مقامات ارشد دو طرف تاکید کردند.

دکتر مدشکیان همچنین همکاری های منطقه ای بر اساس سازمان های بین المللی از جمله بریکس و شانگهای را موجب تقویت کشورهای مستقلی مانند ایران، روسیه و چین برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا دانست و گفت: تشدید جنایات و جنایات و … ایجاد تنش توسط رژیم صهیونیستی که از حمایت مستقیم آمریکا برخوردار است و با هدف بسترسازی برای گسترش حضور آمریکا در منطقه، تهدیدی مشترک علیه منافع تلقی می شود. کشور ها و ملت های منطقه که تفکر و همکاری بیشتر برای مقابله با چنین توطئه ای را ضروری می سازد.

در این دیدار آقای میخائیل میشوتسین نخست وزیر روسیه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس جمهور و ابلاغ سلام صمیمانه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور به دکتر، علاقه کشورش را برای تقویت و تقویت وی بر گسترش تعاملات و تبادلات با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه انرژی و صنعت، حمل و نقل، کشاورزی، بهداشت و درمان و امور فرهنگی تاکید کرد و گفت: علیرغم افزایش بسیار خوب مبادلات تجاری در ماه های اخیر. ، هنوز ظرفیت های زیادی در دو کشور برای ارائه منافع متقابل وجود دارد که ما می خواهیم آنها را فعال کنیم.

نخست وزیر روسیه همچنین بر لزوم گسترش همکاری های ایران و روسیه برای تحقق نظم نوین جهانی به نفع همه کشورهای جهان تاکید کرد و به رئیس جمهور گفت: منتظر حضور شما در روسیه برای شرکت در اجلاس بریکس هستیم. همچنین توافقنامه جامع راهبردی بین دو کشور را امضا کنند.

میخائیل میشوتسین همچنین از تشدید تنش ها در منطقه با حمایت آمریکایی ها ابراز نگرانی کرد و گفت: آمریکا با حمایت از افزایش تنش ها و درگیری ها در نقاط مختلف جهان و کشورهای مستقل به دنبال تامین منافع خود است. کشورهای منطقه از جمله ایران و روسیه باید برای مقابله با چنین اقداماتی همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.