افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

مظفری زاده: از تصمیم تیم “مهون باگان” اطلاعی نداریم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 381043
مظفری زاده: از تصمیم تیم “مهون باگان” اطلاعی نداریم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتورسازی، سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی در رابطه با شبهات مطرح شده پس از عدم حضور تیم مهون باگان به تبریز اظهار داشت: به نقل از موهن باگان. برنامه تیم، هند باید امروز بازی کند. دوشنبه 18 مهرماه به تبریز سفر کرده بود […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتورسازی، سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی در رابطه با شبهات مطرح شده پس از عدم حضور تیم مهون باگان به تبریز اظهار داشت: به نقل از موهن باگان. برنامه تیم، هند باید امروز بازی کند. دوشنبه 18 مهرماه به تبریز سفر کرده بود اما کاروان تیم تا این لحظه وارد تبریز نشده است. ما از تصمیم تیم حریف یا برنامه جدید مطلع نیستیم. ما کاری به این مسائل نداریم و طبق برنامه و پروتکلی که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است، همه امور و مراسم مربوط به برگزاری جشن بازی را پیگیری می کنیم.

وی پس از بیان اینکه آمادگی کامل برای پذیرایی از نماینده هند را داریم، خاطرنشان کرد: ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در حال حاضر تیم های خارجی در کشورمان حضور دارند و تمام آمادگی های لازم برای برگزاری این دیدار در امنیت کامل و با رعایت قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده است.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: مسئولان برگزاری مسابقات بعد از ظهر امروز از ورزشگاه بازدید کردند و فردا جلسه هماهنگی، نشست خبری، آخرین جلسه تمرین و … برگزار می شود. یک بار دیگر تاکید می کنم که شرایط برای انجام این مسابقه فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو بازی به دلیل عدم حضور تیم حریف دریافت کنیم؛ ما تمام مراحل را انجام می دهیم و در میدان حاضر می شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.