افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

تصاویری از رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A16 فاش شد/عکس

  • کد خبر : 381020
تصاویری از رنگ های مختلف سامسونگ گلکسی A16 فاش شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، سامسونگ به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند رده بالای خود را با نام Galaxy S24 FE معرفی کرده است. این غول فناوری کره ای همچنین تبلت های پرچمدار جدیدی به نام های گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا را روانه بازار کرد. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، سامسونگ به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند رده بالای خود را با نام Galaxy S24 FE معرفی کرده است. این غول فناوری کره ای همچنین تبلت های پرچمدار جدیدی به نام های گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا را روانه بازار کرد. اکنون این برند قصد دارد با معرفی گلکسی A16 به زودی سری دستگاه های مقرون به صرفه Galaxy A خود را گسترش دهد. در جدیدترین گزارش، ترکیب رنگ این گوشی مقرون به صرفه نیز به بیرون درز کرد.

یک منبع به ظاهر موثق به نام YTECHB نسخه های جدید گلکسی A16 را در رنگ های مختلف منتشر کرده است.

گلکسی A16 در انواع 4G و 5G در دسترس خواهد بود. به گفته این منبع، مدل 5G گلکسی A16 دارای پنل پشتی براق خواهد بود. این گوشی در رنگ های آبی، مشکی، سبز روشن و خاکستری عرضه خواهد شد.

در مورد نسخه 4G گلکسی A16، پنل پشتی آن صاف و بدون الگوی متمایز خواهد بود. این دستگاه در رنگ های مشکی، سبز روشن و خاکستری نیز موجود است.

جدا از طراحی متفاوت پنل پشتی، مدل های 4G و 5G این گوشی نیز طراحی مشابهی خواهند داشت. این دستگاه ها دارای یک بریدگی U شکل در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی و حداقل حاشیه ها خواهند بود. آنها همچنین یک ماژول دوربین اصلی عمودی سه گانه خواهند داشت. دکمه پاور و کلید تنظیم صدا نیز در سمت راست بدنه آن قرار گرفته است.

گلکسی A16 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود که وضوح آن در حال حاضر مشخص نیست. این گوشی از چیپست Exynos 1300 یا Dimension 6300 استفاده می کند و در پیکربندی های متعدد رم نیز موجود خواهد بود. این مدل ها شامل 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 6+128، 8+128 و 8+256 گیگابایت خواهند بود.

گلکسی A16 احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این شرکت شش سال اندروید و آپدیت های امنیتی را برای این گوشی ارائه خواهد کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه گلکسی A16 وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که این گوشی اخیرا توسط FCC و TUV Rheinland تایید شده است، به نظر می رسد که تاریخ عرضه رسمی آن نزدیک است.

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.