افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بروجردی: شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان امنیت ملی است نه جناحی/ بحث نفوذ همیشه مطرح است

  • کد خبر : 380952
بروجردی: شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان امنیت ملی است نه جناحی/ بحث نفوذ همیشه مطرح است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می رسد رویکرد جناحی به مسائل مختلف اعم از ملی و بین المللی به رویه همیشگی برخی از طیف های افراطی سیاسی تبدیل شده است، طیفی که سعی می کند از هر موضوعی برای تسویه حساب میان جناح ها و سیاست ها حتی استفاده کند. قتل توسط سید حسن […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می رسد رویکرد جناحی به مسائل مختلف اعم از ملی و بین المللی به رویه همیشگی برخی از طیف های افراطی سیاسی تبدیل شده است، طیفی که سعی می کند از هر موضوعی برای تسویه حساب میان جناح ها و سیاست ها حتی استفاده کند. قتل توسط سید حسن

علاءالدین بروجردی نماینده مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین به صراحت می گوید که اسرائیل و آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی بودند و در شرایط کنونی مسئله لو. آنچه در خطر است منافع ملی است نه منافع جناحی.

این عضو کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی به نحوه پاسخ ایران به اسرائیل نیز اشاره می کند و می گوید: البته نباید انتظار واکنش سریع در چند روز دیگر را داشت.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی می خوانید:

***

* آقای بروجردی! شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تا چه اندازه معادلات منطقه را تغییر داد؟

مستحضرید که رهبر قبلی حزب الله نیز به دست صهیونیست ها به شهادت رسید و این راه مجاهدت و شهادت و ایثار است، اما قطعاً گروه مقاومت و حزب الله را در این زمینه مصمم تر خواهد کرد و انشاءالله او انتقام سختی خواهد گرفت. همچنین با جدیت و عزم بیشتری در راه مقدس که همانا آزادسازی تمام سرزمین های اشغالی است، اقدام خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی و آمریکا دشمنان اصلی جمهوری اسلامی هستند

* در پی اعلام خبر شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، برخی با رویکردهای جناحی اقدام به تحلیل این رویداد کردند. این اقدام تا چه اندازه به ضرر منافع ملی است؟

در حال حاضر بحث جناح بندی نیست بلکه بحث منافع و امنیت ملی ماست. رژيم صهيونيستي و آمريكا دشمنان اصلي جمهوري اسلامي هستند كه از ابتداي پيروزي انقلاب به دنبال براندازي جمهوري اسلامي ايران و هر ايراني كه ريشه ملي دارد، بوده و قطعا حساس هستند. آن را

* به نظر شما بهترین راه برای پاسخ به حمله اسرائیل به لبنان چیست؟ برخی از طیف های سیاسی، رسانه های آنها و حتی رسانه ملی بر پاسخ نظامی تاکید دارند

به هر حال جبهه های زیادی وجود دارد که قطعا یکی از آنها سیاسی و بین المللی است. اگر گروهی از کشورها سخنرانی رئیس رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل را تحریم کرده و از جلسه خارج شوند، این یک موضوع سیاسی و بین المللی است. که اتفاق می افتد. اما کسانی که وارد عرصه نظامی شدند طبیعتا میدان مهمی برای پاسخگویی به جنایاتی است که مرتکب شدند.

پاسخ سپاه با مطالعه شهادت سردار نیلفروشان

*با توجه به اینکه فرمانده نیلفروشان در حمله اسرائیل به زایه نیز شهید شد، فکر می کنید پاسخ سپاه به اسرائیل سریع خواهد بود یا هوشمندانه و به موقع؟

در هر صورت تصمیمی است که می گیرند و مطالعه می کنند، طبیعتاً نباید انتظار پاسخ سریع در چند روز داشت.

نفوذ همیشه مورد تردید است

بحث تاثیر در شهادت سید حسن نصرالله چقدر جدی است؟

نفوذ همیشه مورد تردید است.

*یعنی در قتل هانیه از او نام برده شده است؟

نمی دونم کلی گفتم.

۲۷۲۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.