افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

واکنش تاج به امتناع رقیب هندی تراکتور از سفر به ایران – تابناک

  • کد خبر : 380931
واکنش تاج به امتناع رقیب هندی تراکتور از سفر به ایران – تابناک

به گزارش «تابناک»، تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان باشد که تا کنون این باشگاه هندی از این دیدار خودداری کرده است سفر به ایران به دلیل نبود امنیت این نشست در هاله ای از […]

به گزارش «تابناک»، تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان باشد که تا کنون این باشگاه هندی از این دیدار خودداری کرده است سفر به ایران به دلیل نبود امنیت این نشست در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت نماینده هند در تبریز برای دیدار با تراکتورسازی ایران در ارتباط با لیگ قهرمانان آسیا به سایت این فدراسیون گفت: در شرایطی که تیم های رقیب پرسپولیس و سپاهان از ایران هستند. به ایران سفر کرده اند و حتی ناظران مسابقه تراکتورسازی در تبریز حضور دارند. اما نماینده هند در اقدامی غیرمنطقی و کاملا غیرمنتظره به ایران نیامد که با وجود تحریم های قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاثیرات بسیار منفی بر عموم هواداران فوتبال قاره کهن داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این اقدام غیراخلاقی مذاکرات لازم را داشته ایم. خوشبختانه ایران عزیزمان مثل همیشه در امنیت کامل است و حضور بدون مشکل تیم های متعدد و متعدد خارجی در این مرز موید این استدلال است.

تاج خاطرنشان کرد: به طور کلی طبق قوانین کنفدراسیون در صورت انصراف تیم پس از شروع مسابقات جرایم زیر محسوب می شود:

1. نتایج تمام مسابقات قبلی تیم اشتباه لغو خواهد شد.

2. جریمه 50000 دلاری

3. اخراج از حداقل یک دوره از مسابقات مربوطه.

4. امکان اخراج از تمامی مسابقات.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.