افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

محل های وقوع تصادفات در جاده های سمنان در حال بررسی است

  • کد خبر : 380928
محل های وقوع تصادفات در جاده های سمنان در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار بازار، وحید صداقت ظهر دوشنبه به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست تخصصی بررسی 12 راه پرخطر استان با حضور معاونین و کارشناسان راهداری برگزار شد. مدیریت در استان، و طرح های مطالعاتی را برای بهبود امنیت و بررسی اصلاح […]

به گزارش خبرنگار بازار، وحید صداقت ظهر دوشنبه به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست تخصصی بررسی 12 راه پرخطر استان با حضور معاونین و کارشناسان راهداری برگزار شد. مدیریت در استان، و طرح های مطالعاتی را برای بهبود امنیت و بررسی اصلاح هفت نقطه پرخطر در استان پیشنهاد کرد.

وی با بیان اینکه در این نشست تخصصی، کارشناسان نقاط حادثه خیز گلگاه در محور دامغان معلم، کوه دشت در محور سمنان فیروزکوه، تقاطع روستای بیگ و چنداب را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند، گفت: در این نشست تخصصی در نشستی، کمیته فنی اداره کل راهداری استان با تجزیه و تحلیل طرح های مطالعاتی ارتقای ایمنی هفت تقاطع تصادفی، طرح های پیشنهادی را مورد بررسی و تصویب قرار داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: همچنین در جلسه کمیته فنی اداره کل راهداری استان نتایج مطالعات ایمنی 5 نقطه حادثه خیز دیگر را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. .

صداقت اجرای طرح های ارتقای ایمنی در راه های این استان از اولویت های اداره کل راهداری استان است و گفت: با توجه به تعدد تصادفات جاده ای، رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی محورهای حادثه خیز و حادثه خیز. مناطق و ارتقای ایمنی راه های استان از برنامه های اولویت دار اداره کل راهداری است. حمل و نقل جاده ای در استان سمنان قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی بالاترین نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی این استان گفت: اداره کل راهداری استان هر ساله با توجه به اعتبارات تخصیص یافته اقدام به تعمیر و ایمن سازی یک سری نقاط حادثه خیز می کند.

صداقت نقش مهم ارتقای این نقاط را در کاهش تصادفات رانندگی برشمرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر به طرح های بهسازی و کاهش ریسک در مناطق پرحادثه استان سمنان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.