افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ضرورت الگوسازی اقدامات موثر برای مقابله با آسیب های اجتماعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380908
ضرورت الگوسازی اقدامات موثر برای مقابله با آسیب های اجتماعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی که در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، به اهمیت دقت در گزارش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: گزارش ها باید کاملا دقیق و مبتنی بر واقعیت باشد. انتشار اطلاعات نادرست مانع از فرآیند مدیریت و […]

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی که در محل سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، به اهمیت دقت در گزارش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: گزارش ها باید کاملا دقیق و مبتنی بر واقعیت باشد. انتشار اطلاعات نادرست مانع از فرآیند مدیریت و برنامه ریزی برای رسیدگی به آسیب می شود.

وی با تاکید بر اهمیت الگوبرداری از اقدامات موثر و ارائه آن در جلسات، نقش حیاتی آموزش و پرورش را در این حوزه برشمرد و گفت: در قالب طرح آیکون، آموزش و پرورش باید به طور جدی در زمره آسیب های اجتماعی به ویژه خودکشی قرار گیرد.

کاظمی تصریح کرد: این نهاد باید با همکاری سایر نهادها مانند بهزیستی و علوم پزشکی به صورت علمی و با برنامه ریزی دقیق و بدون نمایش تبلیغاتی در این راستا عمل کند.

وی عدم دسترسی به مشاوره کافی را یکی از چالش های اصلی دانست و افزود: با توجه به حجم زیاد کار در حوزه شناختی و شناختی باید برنامه ریزی ها از نظر کمی و کیفی با توجه به تعداد آسیب ها تدوین شود. در حال حاضر دسترسی به مشاوره برای همه است. مردم آمادگی لازم را ندارند و این باعث می شود بسیاری از مشکلات ذهنی و شناختی افزایش یابد.

معاون استاندار همچنین تاکید کرد: رسیدگی به آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی دقیق و نظام مند است و صرفا با کنترل قابل مدیریت نیست. باید برنامه مشخصی وجود داشته باشد، اقدامات در حوزه های مثبت و منفی باید به دستور کار تبدیل شود.

کاظمی در پایان با اشاره به تاثیر فضای مجازی در ترویج برخی آسیب های اجتماعی خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.