افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

یک مرد خوش تیپ با این رفتارها شما را در چشم زنان فرو می برد

  • کد خبر : 380886
یک مرد خوش تیپ با این رفتارها شما را در چشم زنان فرو می برد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب رابطه عاطفی و حتی تجاری زن با مرد نکات پیچیده و قابل توجه زیادی دارد. چون اصولاً جدا از اینکه پنج انگشت یکی نیست و دو نفر نمی توانند کلاه همدیگر باشند، یک سری خلق و خوی بین زن و مرد وجود دارد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب رابطه عاطفی و حتی تجاری زن با مرد نکات پیچیده و قابل توجه زیادی دارد. چون اصولاً جدا از اینکه پنج انگشت یکی نیست و دو نفر نمی توانند کلاه همدیگر باشند، یک سری خلق و خوی بین زن و مرد وجود دارد که مشترک است. یعنی زن ها رفتارها یا ذهنیت های زنانه ای دارند که همگی این گونه است و مردان نیز برخی از افکار و آداب و رسومشان را دارند که به دلیل همجنس بودن، ذاتاً شبیه هم هستند. اغلب گفته می شود که راه رسیدن به قلب هر زنی یک راز است. در حالی که برخی از رفتارهای ناخودآگاه مردان، زنان را نیز ترسانده است. آیا این واقعا یک راز بزرگ نیست؟ شاید برای شما سوال شده باشد که آن چیزها چیست، بنابراین در پاسخ باید بگوییم که کافی است به مقاله خود ادامه دهید تا با یک سری عادات کوچک مردانه آشنا شوید که می تواند روابط را مختل کند.

نادیده گرفتن چیزهای کوچکی که برای زنان ارزشمند است

اکثر مردان بر این باورند که چیزهای بزرگ مانند هدایای گران قیمت یا تعطیلات غیرمنتظره می تواند قلب زنان را به دست آورد، در حالی که با گذشت زمان مشخص می شود که لذت های کوچک می توانند زنان را شادتر کنند. به عنوان مثال، چرا به همسرتان پیامی نمی‌فرستید و به او می‌گویید که امیدوارم روز خوب و خوشی داشته باشد؟ ممکن است برای شما به عنوان یک مرد، این موضوع بسیار کوچک به نظر برسد، اما برای آن خانم نشانه بسیار مهمی است. در واقع این رفتارهای کوچک می تواند تفاوت بزرگی برای زن ایجاد کند و نشان دهد که شما به این رابطه و خود زن اهمیت می دهید. یک صبح بخیر ساده یا اگر یادتان باشد غذای مورد علاقه اش چیست یا از او بپرسید روزش را چگونه گذرانده است، می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد.

364624_183

گفتگوهای غالب

صحبت کردن در یک رابطه می تواند بسیار مهم باشد. در واقع، مهم است که به دیگران اجازه دهید نظرات خود را بیان کنند. زیرا بسیاری از تحقیقات نشان داده است که مردان غالباً دوست دارند بر گفتار مسلط باشند و از این طریق سخنان زنان را قطع می کنند یا بر گفت و گوی خود مسلط می شوند. اگر این گونه رفتار می کنید، بدانید که باعث می شود همسرم احساس بی توجهی کند و فکر کند که او را نمی دانند. پس زین، اگر با زنی صحبت می کنی، یک قدم به عقب برگرد و نشان بده که دوست داری به نظر و حرف او گوش کنی و به او احترام بگذاری.

558

خیلی رقابتی بود

همه ما کم و بیش دوست داریم رقابت کنیم و می خواهیم انگیزه خود را افزایش دهیم و حتی چیزهای هیجان انگیزتری را افزایش دهیم. اما درست زمانی که رقابت فراگیر باشد، مخصوصاً در تعامل با یک زن، و بیش از حد زیاد شود، می تواند باعث عقب نشینی فرد نیز شود. به عنوان مثال، تصور کنید در مورد یک بحث صحبت کنید تا جایی که بخواهید آن را پایین بیاورید یا آن را با دستاوردهای خود مقایسه کنید، خوشایند نیست، درست است؟ خیلی خوب است که جاه طلب هستید و به دنبال پیشرفت هستید، اما به همان اندازه مهم است که بتوانید آن را کنترل کنید. زنان مردانی را تحسین می کنند که به طور عجیبی بر دستاوردهای خود تأکید نمی کنند.

65-1

رعایت نکردن حدود زن و مرد.

مهم نیست که چه نوع رابطه و دوستی دارید، در هر صورت، احترام سنگ بنای هر رابطه ای است و می تواند شامل موارد مختلفی مانند احترام به مرزهای شخصی یا موارد دیگر باشد. گاهی مردان از این مرزها عبور می کنند و زنان را شکنجه می دهند. فرقی نمی کند که فضا و حریم شخصی یک نفر را نقض کنید، او را مجبور به ترک منطقه امن کنید یا نیاز او به خلوت و خلوت را نادیده بگیرید. در هر صورت این رفتارها به شما احساس بی احترامی و نقض حریم خصوصی شما می دهد. باید یاد بگیرید و بدانید که آگاهی از محدودیت های زنان و احترام به آنها مهم است. به زنان فضای مورد نیاز خود را بدهید و درک کنید که نمی توانند همیشه افکار خود را با شما در میان بگذارند و شما را در هر فعالیتی همراهی کنند.

1499608_168



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.