افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

برنامه نکونام برای دفاع چپ استقلال چیست؟

  • کد خبر : 380817
برنامه نکونام برای دفاع چپ استقلال چیست؟

آفتاب نیوز: میلاد زکی پور و ابوالفضل جلالی برای اولین بار در این فصل با یازده اصلی استقلال در دربی پایتخت به مصاف هم رفتند. این تصمیم تاکتیکی جواد نکونام با هدف تقویت جناح چپ این تیم صورت گرفت اما نتیجه مطلوبی را به همراه نداشت. پرسپولیس از این سمت حملات زیادی طراحی کرد و […]

آفتاب نیوز:

میلاد زکی پور و ابوالفضل جلالی برای اولین بار در این فصل با یازده اصلی استقلال در دربی پایتخت به مصاف هم رفتند. این تصمیم تاکتیکی جواد نکونام با هدف تقویت جناح چپ این تیم صورت گرفت اما نتیجه مطلوبی را به همراه نداشت. پرسپولیس از این سمت حملات زیادی طراحی کرد و در نهایت توانست با یک گل استقلال را شکست دهد. این شکست در شرایطی رخ داد که هر دو بازیکن تلاش خوبی کردند اما نتوانستند فشار رقیب را کنترل کنند.

ابوالفضل جلالی یکی از لحظات حساس بازی را در نیمه اول رقم زد. او با یک ضربه زیبا به سمت دروازه پرسپولیس موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما بدشانس بود و توپش به تیر افقی دروازه برخورد کرد. این لحظه می توانست روند بازی را به سود استقلال تغییر دهد اما سرنوشت دیگری رقم خورد و استقلالی ها نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

حال با توجه به باخت در دربی و اهمیت دیدار مقابل السعد در لیگ برتر آسیا، سوال مهم این است که نکونام چه برنامه ای برای استفاده از زکی پور و جلالی دارد. آیا به استفاده از هر دو بازیکن در جناح چپ باز می‌گردید یا تصمیم می‌گیرید تنها از یکی از آنها در این پست استفاده کنید؟ این تصمیم تاکتیکی می تواند نقش مهمی در عملکرد هجومی و دفاعی استقلال در دیدار حساس پیش رو داشته باشد.

در هر صورت عملکرد این دو بازیکن در دیدار با پرسپولیس از نزدیک بررسی خواهد شد و این موضوع ممکن است تاثیر مستقیمی در انتخاب های تاکتیکی نکونام برای دیدار مقابل السعد داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.