افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اقدامات جدید Eigen Lear; Airdrop و مشوق ها و لیست EIGEN بایننس

  • کد خبر : 380812
اقدامات جدید Eigen Lear; Airdrop و مشوق ها و لیست EIGEN بایننس

EigenLayer اخیراً اقدامات جدیدی از جمله ادعای توکن های فصل 2 airdrop و مشوق های جدید برای توکن EIGEN را اعلام کرده است. همچنین، توکن EIGEN قرار است فردا در صرافی های بزرگ از جمله بایننس و احتمالاً کوین بیس فهرست شود. به گزارش اسمارتک نیوز، علاوه بر این موارد، انتشار توکن های EIGEN در […]

EigenLayer اخیراً اقدامات جدیدی از جمله ادعای توکن های فصل 2 airdrop و مشوق های جدید برای توکن EIGEN را اعلام کرده است. همچنین، توکن EIGEN قرار است فردا در صرافی های بزرگ از جمله بایننس و احتمالاً کوین بیس فهرست شود.

به گزارش اسمارتک نیوز، علاوه بر این موارد، انتشار توکن های EIGEN در 30 سپتامبر 2024 و تاثیر آن بر بازار را بررسی خواهیم کرد و نگاهی به قیمت EIGEN خواهیم داشت.

اقدامات جدید EigenLayer

Eigenlear اخیراً دو اقدام مهم در مورد توکن های EIGEN اعلام کرده است. اولین اقدام، فصل دوم ایردراپ است که اکنون برای ادعا و دریافت باز است و این دوره تا 16 مارس 2025 (26 مارس 1403) ادامه خواهد داشت. دوم، مشوق های برنامه ای (مشوق های برنامه ای V1) در ماه اکتبر شروع می شود، جایی که توکن EIGEN به صورت هفتگی به استیکرهای واجد شرایط و گره های اپراتور پاداش داده می شود. انتظار می رود در سال اول حدود 66.95 میلیون EIGEN توزیع شود که 4 درصد از عرضه اولیه است.

منبع: Eigen Lear
منبع: Eigen Lear

زمان باز کردن رمز EIGEN

در 10 می (21 مه 1403) امسال، EigenLayer اولین فصل (فصل 1) ایردراپ خود را افتتاح کرد، اما از زمانی که برنامه راه اندازی شد، توکن EIGEN در حالت غیرقابل انتقال قرار داشت. این رفتار کم و بیش اشتهای این نشانه را حفظ کرده است.

برخی از کاربران بر این باورند که شتاب اخیر در فعالیت های EIGEN در تدارک رویداد “EIGEN Token Release” برای جلب توجه بیشتر به بازار است. در مورد زمان انتشار EIGEN، 30 سپتامبر 2024 به عنوان زمان پیش بینی شده برای رویداد ذکر شده است، اما این تاریخ به عنوان زمانی که “ویژگی های جدید و تمرکززدایی بیشتر” اجرا می شود تفسیر می شود. بنابراین به نظر می رسد پس از پیاده سازی این ویژگی ها، انتشار EIGEN در تاریخ 1 اکتبر (10 مهر) انجام شود.

قیمت EIGEN در پری مارکت

بر اساس داده های دیفیلمه (دی فیلاما)، Eigenlire با ارزش کل دارایی 10.79 میلیارد دلاردر جایگاه سوم پروتکل های اکوسیستمی قرار دارد. این پروتکل از 16 سرویس تأیید فعال (AVS) این پروتکل را پشتیبانی می کند و به عنوان یکی از خلاقانه ترین پروتکل ها در اکوسیستم اتریوم شناخته می شود.

منبع: دیفای لامامنبع: دیفای لاما
منبع: دیفای لاما

در آینده، تقریبا ۳.۱٪ نشانه های EIGEN برای دورهای ایردراپ آینده رزرو شده است. این توکن‌ها عمدتاً به کاربران بزرگ و گره‌های اپراتور اعطا می‌شوند که ممکن است منجر به بازده کمتر برای کاربران کوچک شود. همچنین، مشوق‌های برنامه‌ای که از اکتبر شروع می‌شود، فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا از طریق سهام EIGEN درآمد کسب کنند. انتظار می رود بازده این مشوق ها حدود 1.6 درصد باشد که با توجه به امنیت و نقدینگی پروتکل، همچنان برای کاربران بزرگ با میل به امنیت و بازدهی جذاب است.

همچنین EIGEN در بازارهای قبل از عرضه معامله می شود و در حال حاضر تقریباً قیمت دارد 3.9 دلار که ارزش کل را دارد 6.6 میلیارد دلار می رسد

قیمت Eigenlire در بازار قبل از راه اندازی Getawayقیمت Eigenlire در بازار قبل از راه اندازی Getaway
قیمت Eigenlire در بازار قبل از راه اندازی Getaway

صرافی بایننس توکن Eigenlire را فهرست می کند

صرافی بایننس (بایننس) اعلام کرد که از ساعت 08:30 صبح به وقت تهران، 11 مهر 1403 (اول اکتبر 2024)، توکن EIGEN را فهرست کرده و جفت ارزهای جدیدی را برای معاملات خود ارائه می دهد. کاربران از هم اکنون می توانند EIGEN را واریز کنند و برداشت از 12 مهر 1403 (2 اکتبر 2024) آغاز خواهد شد. در اینجا جزئیات بیشتری وجود دارد:

  • جفت ارزهای جدید: OWN/BTC، OWN/USDT، OWN/FDUSD و OWN/TRY
  • هزینه لیست: 0 bnb
  • آدرس قرارداد هوشمند نشانه EigenLear (ERC20).: 0xec53bF9167f50cDEB3Ae105f56099aaaB9061F83.
  • زمان برداشت: 12 مهر 1403 (2 اکتبر 2024); زمان تخمین زده می شود.
  • استفاده از ربات های معامله گر: 24 ساعت بعد از لیست فعال می شود.
  • نکته: TRY یک ارز فیات است و به هیچ ارز دیجیتال دیگری اشاره نمی کند.

بر اساس اطلاعات بازار Aevo، معاملات آتی EIGEN تحت تأثیر اخبار مربوط به فهرست بایننس، در مدت کوتاهی با 8.46 درصد افزایش به 4.44 دلار رسید.

به طور کلی، آینده EIGEN و EIGENLEER به طور قابل توجهی به ویژگی های جدید و مشوق های برنامه ای وابسته است. با نزدیک شدن به زمان انتشار EIGEN، به احتمال زیاد این پروتکل توجه بیشتری را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده و به جذب کاربران جدید کمک خواهد کرد.

با توجه به تجربه و نوآوری های EigenLair در اکوسیستم اتریوم، می توان انتظار داشت که این پروتکل به عنوان یک رهبر در بازسازی مجدد و سایر خدمات مرتبط به کار خود ادامه دهد. با تحقق وعده های این پروتکل و تسهیل اقتصادی آن، EigenLair ممکن است به دارایی جذابی برای سرمایه گذاران و کاربران تبدیل شود. این عوامل باعث می شود که کاربران و سرمایه گذاران مجبور شوند روندهای آینده آیگن را به دقت رصد کنند و از فرصت ها برای کسب درآمد و سرمایه گذاری استفاده کنند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.