افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اخراج سرمربی آلمانی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس

  • کد خبر : 380800
اخراج سرمربی آلمانی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می رسد بعد از النصر حالا تیم سرشناس عربستانی تغییراتی را روی نیمکت خود ترجیح داده است. نتایج ناامیدکننده از جمله شکست مقابل الجندل در جام حذفی و کناره گیری از این رقابت ها و شکست مقابل القادسیه در لیگ حرفه ای موقعیت ماتیاس یایسل را به خطر انداخت. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می رسد بعد از النصر حالا تیم سرشناس عربستانی تغییراتی را روی نیمکت خود ترجیح داده است. نتایج ناامیدکننده از جمله شکست مقابل الجندل در جام حذفی و کناره گیری از این رقابت ها و شکست مقابل القادسیه در لیگ حرفه ای موقعیت ماتیاس یایسل را به خطر انداخت.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه مشهور عربستانی امروز در خبری نوشت: منابع اختصاصی به “الریاضیه” خبر دادند که مدیریت باشگاه الاهلی تصمیم گرفته است به دنبال جایگزینی برای ماتیاس یایسل، سرمربی این باشگاه باشد. . تیم فوتبال

این منابع همچنین عنوان کردند که دیدار الاهلی مقابل الوصل امارات که قرار است امروز برگزار شود آخرین بازی یایسل به عنوان سرمربی تیم جده باشد. این در حالی است که منابع نزدیک به سرمربی آلمانی اعلام کرده اند که او همچنان به کار خود ادامه می دهد و هیچ اطلاعاتی چه مستقیم و چه غیرمستقیم از تصمیم برکناری او دریافت نکرده است.

پیش از این، «الریازیه» روز جمعه گزارش داده بود که الاهلی گزینه هایی مانند فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی و روی ویتوریا، سرمربی سابق النصر و تیم ملی مصر را بررسی می کند. ویتوریا موافقت اولیه خود را برای هدایت تیم الاهلی به جای یایسل اعلام کرد.

یایسال 36 ساله این فصل را با شکست در سوپرجام مقابل الهلال در ضربات پنالتی و همچنین با کسب 7 امتیاز از 15 امتیاز ممکن در لیگ آغاز کرد که شامل شکست مقابل الفتح و القادسیه و تساوی در «الکلاسیک» مقابل النصر. علاوه بر این آنها با شکست 2-1 در دیدار رفت جام حذفی مقابل الجندل از این رقابت ها حذف شدند.

عبدالله احمد، خبرنگار الریاضیه در همین رابطه در صفحه شخصی خود نوشت: مدیریت باشگاه الاهلی تصمیم نهایی خود را در خصوص جدایی ماتیاس یایسل سرمربی این تیم با تایید کمیته انجام داد . مذاکرات با بیش از یک مربی پس از بازی مقابل الجندل آغاز شده است. آرزوی مدیران باشگاه این است که در صورت تایید گزینه مناسب با مربی تا پایان فصل قرارداد ببندند یا در صورت قبول گزینه برجسته و قوی با او قرارداد ببندند.

لازم به یادآوری است که یایسل از ابتدای فصل گذشته در 44 بازی در تمامی رقابت ها هدایت الاهلی را برعهده داشت که موفق به کسب 23 برد، 9 تساوی و 12 شکست شد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.