افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شیخ نعیم قاسم: دبیرکل به زودی انتخاب می شود/ ساختار فرماندهی حزب الله ایجاد می شود

  • کد خبر : 380785
شیخ نعیم قاسم: دبیرکل به زودی انتخاب می شود/ ساختار فرماندهی حزب الله ایجاد می شود

شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله وی در سخنانی گفت: ما یک رهبر بزرگ، یک برادر، یک دوست و پدرمان سید حسن نصرالله را از دست دادیم. وی افزود: در تاریک ترین و غم انگیزترین لحظات زندگی با شما صحبت می کنم، ما یک برادر، یک عاشق و یک پدر سید حسن نصرالله […]

شیخ نعیم قاسم معاون شهید سید حسن نصرالله وی در سخنانی گفت: ما یک رهبر بزرگ، یک برادر، یک دوست و پدرمان سید حسن نصرالله را از دست دادیم.

وی افزود: در تاریک ترین و غم انگیزترین لحظات زندگی با شما صحبت می کنم، ما یک برادر، یک عاشق و یک پدر سید حسن نصرالله را از دست دادیم، اولویت شهید حسن نصرالله قدس شریف در چارچوب اسلام و عربی بود. وحدت”

شیخ نعیم قاسم گفت: سید نصرالله دوست مجاهدی بود که هر چه داشتند در راه خدا بخشیدند، فقدان عزیزمان را به حضرت صاحب الزمان تسلیت می گویم، نصرالله را همه و عاشقان دوست داشتند. آزادی و فلسطین، مورد علاقه همه کسانی است که به آزادی ذات آن اعتقاد داشتند، صهیونیست های کثیف امیدوارند که خشم آمریکا را بشکنند.

وی ادامه داد: به سید نصرالله و یارانش برای دریافت بالاترین نشان که نشان امام حسین (ع) است تبریک می گوییم؛ ای مجاهدان شما از منتظران هستید و می دانید که معظم له همیشه در میان ما حضور دارند.

شهادت دروغ 20 فرمانده حزب الله

شیخ نعیم گفت: برخلاف ادعای دشمن، 20 نفر از فرماندهان حزب الله در کنار سید حسن نصرالله حضور نداشتند، اگر اسرائیل فکر می کند دستش برای جنایت باز است، فریب خورده است، برخی از ما شهید شدیم و برخی دیگر راه را ادامه خواهند داد. پیروزی

وی تاکید کرد: رسیدن به اهداف اسرائیل با این اقدامات وحشیانه یک توهم است. انفجار پیجرها کوه را ویران می کرد، اما ما ایستادگی کردیم.

ساختار فرماندهی در جای خود است.

شیخ نعیم قاسم در خصوص ساختار تشکیلاتی حزب الله پس از شهادت سیدالمقاومت نیز گفت: برادران بر اساس ساختار سازماندهی شده به کار خود ادامه می دهند و بر اساس برنامه ریزی برای جایگزینی افراد و رهبران کار می کنند؛ با هر احتمالی مواجه خواهیم شد. و «مقاومت برای حمله زمینی آماده است».

وی تاکید کرد: افراد زیادی در ساختار حزب الله هستند که مسئولیت های مختلفی را انجام می دهند و انتخاب آنها به دلیل همدلی بین اعضا کار آسانی است.

این مقام ارشد حزب الله تاکید کرد که رژیم اشغالگر نتوانسته توانایی های نظامی حزب الله را از بین ببرد و توانایی ها و توانایی های مقاومت لبنان “قوی و گسترده” است.

وی افزود: سیستم فرماندهی حزب الله با همه چیزهایی که سید نصرالله ایجاد کرد به اضافه طرح های جایگزین همچنان پابرجاست.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: خسارات سنگین است، اما مطمئن هستیم که دشمن به هدف خود نمی رسد و از این نبرد پیروز بیرون می آییم.

وی همچنین گفت که حزب الله حاضر است از راه زمینی وارد فلسطین اشغالی شود.

شیخ نعیم قاسم در خصوص انتخاب دبیرکل جدید حزب الله گفت: دبیرکل حزب الله در اسرع وقت بر اساس سازوکار اتخاذ شده انتخاب و سایر سمت ها به تدریج جایگزین خواهد شد.

این مقام ارشد حزب الله در پایان گفت: پیروزی از آن ماست و آماده هستیم.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.