افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شورای هماهنگی از عموم مردم دعوت می کند در نشست محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

  • کد خبر : 380778
شورای هماهنگی از عموم مردم دعوت می کند در نشست محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از عموم مردم برای حضور در جلسه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود، دعوت کرد. به گزارش ایسنا، در این آگهی آمده است: رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از عموم مردم برای حضور در جلسه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود، دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در این آگهی آمده است: رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار اقدام به ترور مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت والمسلمین حجةالاسلام کرد. -اسلام ، سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان (رضی الله عنه) تا با ریختن خون پاک سران جبهه مقاومت اسلامی و چشم افکار عمومی این جبهه تضعیف شود. . و رسانه ها از شکست وحشتناک این رژیم ظالم و کودک کش در برابر مقاومت مردم قهرمان و مظلوم غزه و لبنان منحرف خواهند شد. ندانم که قتل ننگین و شهادت رهبر بی بدیل حزب الله لبنان خللی در مبارزه با استکبار جهانی و جبهه مقاومت اسلامی ایجاد نمی کند و به برکت خون پاک سیدالمقاومت و سایر شهدای این عرصه. آنها به مبارزه بی امان با جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها ادامه خواهند داد. استوارتر و مصمم‌تر شده‌اند و طبق وعده الهی پیروزی خون بر شمشیر، جهان به زودی شاهد زوال و نابودی کامل خواهد بود. رژیم جنایتکار صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات ضمن تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت والمسلمین دحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان (رضوان الله ‌علیه)، شهید عباس نیلفروشان و تعداد بیعت با خون پاک حاج شهدای شهدای مقاومت از عموم ولایت‌مدار و ایران اسلامی اسلامی جامعه گسترده و پرشور. مشارکت در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در شهادت سید حسن نصرالله (دبیرکل شهید حزب الله لبنان) در سراسر کشور.

این مراسم روز چهارشنبه 11/7/1403 در تهران با حضور پرشور مردم بصیر تهران از ساعت 14 در میدان مذهبی امام حسین علیه السلام برگزار می شود جهانی که مقاومت اسلامی تا ابد زنده است و راه رهبران شهید آن همواره ادامه داشته و مردمی خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.