افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

کسب و کار 90 درصد شهروندان متاثر از قطعی برق است تحقق قیمت با شرط رفع مشکل.

  • کد خبر : 380763
کسب و کار 90 درصد شهروندان متاثر از قطعی برق است تحقق قیمت با شرط رفع مشکل.

به گزارش بازار، در این نظرسنجی که در روزهای پایانی شهریور ماه با استانداردهای علمی و تلفنی انجام شد، نشان داده شده است؛ 23 درصد شهروندان با قیمت واقعی برق در ازای پایداری و رفع مشکل قطعی برق موافق هستند. علاوه بر این، تقریباً 90 درصد از شهروندان تأکید کردند که قطعی برق خسارت قابل […]

به گزارش بازار، در این نظرسنجی که در روزهای پایانی شهریور ماه با استانداردهای علمی و تلفنی انجام شد، نشان داده شده است؛ 23 درصد شهروندان با قیمت واقعی برق در ازای پایداری و رفع مشکل قطعی برق موافق هستند.

علاوه بر این، تقریباً 90 درصد از شهروندان تأکید کردند که قطعی برق خسارت قابل توجهی به مشاغل آنها وارد کرده است.

در عین حال بیش از 50 درصد از شهروندان افزایش تولید برق از منابع تجدیدپذیر را راهکاری برای مدیریت برق ذکر کرده اند.

بر این اساس سهم انرژی های تجدیدپذیر در حل مشکلات برق و بهترین شکل مشارکت شهروندان در توسعه این انرژی ها، میزان اهمیت دادن شهروندان به صرفه جویی در مصرف برق در منازل و همراهی آنها با کمپین مدیریت مصرف برق است. (با انرژی)، نقش آموزش همگانی در استفاده بهینه از برق و پیش بینی وضعیت تامین برق و قطع آن در سال آینده از دیگر محورهای این نظرسنجی است.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد؛ بین سطح تحصیلات بالای شرکت کنندگان و رعایت الگوی مصرف رابطه معناداری وجود دارد. در عین حال، زنان گزارش داده اند که در مصرف برق بیشتر از مردان صرفه جویی می کنند.

همچنین 52 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مرد و 49 درصد زن، 54.5 درصد تحصیلات متوسطه، 45 درصد دارای تحصیلات دانشگاهی و 0.5 درصد دارای تحصیلات حوزوی بوده اند.

در عین حال 10.3 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی را جوانان بین 18 تا 25 سال، 77.2 درصد بین 26 تا 55 سال و 12.5 درصد بالای 56 سال تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.