افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

در روز سرنوشت ساز استقلال/نکونام تصمیم خود را گرفت

  • کد خبر : 380662
در روز سرنوشت ساز استقلال/نکونام تصمیم خود را گرفت

به گزارش رکنا، وقتی جواد نکونام به استقلال پاهیت در بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود اما کم کم شرایط تغییر کرد و حالا کمتر استقلالی است که بخواهد با حضور نکونام روی نیمکت تیم محبوبش ادامه دهد. خیلی ها بر این عقیده بودند که جواد در لیگ بیست و چهارم رفتار خود را […]

به گزارش رکنا، وقتی جواد نکونام به استقلال پاهیت در بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود اما کم کم شرایط تغییر کرد و حالا کمتر استقلالی است که بخواهد با حضور نکونام روی نیمکت تیم محبوبش ادامه دهد.

خیلی ها بر این عقیده بودند که جواد در لیگ بیست و چهارم رفتار خود را تغییر می دهد و دیگر بهانه و مشکلات تکراری وجود نخواهد داشت، اما نه تنها نکونام تغییر نکرد، بلکه سبک بازی تیمش خسته کننده تر از قبل شد و آبی ها 5 امتیازی شدند. بعد از انجام پنج بازی در فصل جدید!

استقلال در دربی 104 نیز مقابل پرسپولیس شکست خورد و پس از این دیدار بود که هواداران این تیم با طوفانی در فضای مجازی خواستار اخراج جواد شدند.

نکونام که میدان را تنگ می دانست با انتشار متنی در رسانه ها تلویحا از مدیریت استقلال خداحافظی کرد اما هیات مدیره استقلال با این خداحافظی موافقت نکرد که برخی آن را استعفا دانستند. یکی از دلایل ادامه بازی مقابل السد قطر همین موضوع است. اما گفته می شود نتیجه هر چه باشد حتی پیروزی استقلال نکونام برای این تیم باقی نمی ماند.

طبق شنیده های تایید شده نکونام تصمیم به خداحافظی گرفته و طرفین دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارند. جواد قصد دارد بر استعفای خود پافشاری کند و در صورت مخالفت مجدد باشگاه با این موضوع، ماجرا عجیب تر می شود.

طبق آخرین اطلاعات، نکونام بلافاصله پس از بازگشت به تهران نشست خبری برگزار می کند تا هواداران را از وضعیت بحرانی باشگاه و آینده آن آگاه کند و با آبی ها خداحافظی کند، اما باید دید این کنفرانس چه زمانی برگزار می شود. .

باید منتظر ماند و دید که جواد نکونام چقدر بر جایگاه خود اصرار دارد و آیا واقعا این بار استقلال را ترک می کند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.