افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بهترین تفریحات تهران زیر 200 هزار تومان; برای تفریح ​​با دوستان، خانواده و فرزندان.

  • کد خبر : 380659
بهترین تفریحات تهران زیر 200 هزار تومان; برای تفریح ​​با دوستان، خانواده و فرزندان.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- به نظر می رسد تلاش برای داشتن بهترین ها در ذات انسان است، زیرا چه کسی از کمال متنفر است، اما مشکل اینجاست که تلاش هرکس برای رسیدن به آن متفاوت است و حالا برخی کمتر تلاش می کنند و برخی دیگر کمتر. و آنها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- به نظر می رسد تلاش برای داشتن بهترین ها در ذات انسان است، زیرا چه کسی از کمال متنفر است، اما مشکل اینجاست که تلاش هرکس برای رسیدن به آن متفاوت است و حالا برخی کمتر تلاش می کنند و برخی دیگر کمتر. و آنها تلاش زیادی می کنند، اما واقعا نمی توان گفت چه زمانی موفق می شوند، زیرا گاهی اوقات رسیدن به برخی چیزها مانند آب بسیار آسان است، در حالی که گاهی اوقات بسیار دشوار است و مهم نیست چقدر مبارزه کنید. و ضربه بزنید. در این در و آن در، ممکن است به نتیجه ای که می خواهید نرسید، به همین دلیل است که می گویند باید بهترین کار را انجام دهید و بقیه را به خدا بسپارید، نمیری.

اما هی، چیزهایی در این وسط وجود دارد که اگر می خواهید به بهترین ها دسترسی داشته باشید، لازم نیست به این طرف و آن طرف بروید. برای مثال اگر بخواهید بهترین پارک های تهران را پیدا کنید این امکان پذیر خواهد بود. ، برای یافتن بهترین آنها نیازی به زحمت نیست یا نیازی نیست به تک تک پارک های تهران سر بزنید زیرا با یک جستجوی ساده در اینترنت به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید پس از این به بعد. ، همچنین می توانید آنها را برای فعالیت های روزانه خود جستجو کنید. بهترین باش تا زندگیت کم کم بهترین ها را جذب کند. مثلا الان که هوا سردتر شده به بهترین مانتوفروشی های تهران بروید تا لباس مناسب آن را بخرید. فصل کنید و از آنها خرید کنید تا کار با کیفیتی داشته باشید. اکنون در این سری از مقالات ما به شما کمک می کنیم تا بهترین ها را پیدا کنید. از این رو در این مطلب می خواهیم بهترین تفریحات تهران را برای شما بگوییم که با کمتر از 200 هزار تومان می توانید انجام دهید. ما

لیزر تگ پرواز تهران

قبل از اطلاع از قیمت تگ لیزری پرواز تهران باید بدانیم که لیزر تگ چیست. خب در پاسخ باید بگوییم که لیزر تگ یک بازی گروهی است که در آن اعضای هر تیم سعی می کنند افراد دیگر را با تفنگ لیزری هدف قرار دهند و در نتیجه برای خود امتیاز کسب کنند. این بازی در محیطی تاریک انجام می شود و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است مخصوصا اگر به دنبال یک بازی دسته جمعی با دوستان خود و گذراندن وقت با آنها هستید. در مورد قیمت این بازی باید بگوییم که برای یک راند پانزده دقیقه ای باید 75000 تومان برای این بازی بپردازید، اما اگر بخواهید بیش از یک راند بازی کنید باید هزینه بیشتری برای این منظور بپردازید.

برای رفتن به تگ لیزری پرواز تهران باید به تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، خیابان فرحزاد، پایین پل گلدیسان، مجموعه ورزشی و تفریحی فرحزاد مراجعه کنید.

بهترین تفریحات تهران.

پارک رویا نیاوران

پارک رویا نیاوران یکی دیگر از تفریحات پرطرفدار و خاص تهران است که با هر پارکی که تا به حال رفته اید متفاوت است، زیرا در این پارک مهندسان کاری کرده اند که شما می توانید همه چیز را با خطای دید مثلاً ببینید. فکر کنید که همه چیز معلق است، بزرگتر یا کوچکتر از آنچه به نظر می رسد. شاید بتوانی در هوا بنشینی و روی سقف راه بروی یا به اعماق زمان بیکران سفر کنی! با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که این پارک دارای قسمت های متعددی است از قسمت تاریک گرفته تا جاذبه ها و … که همه در کنار هم بر جذابیت این پارک بیش از پیش می افزایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با کمتر از دویست هزار تومان یعنی 198000 تومان می توانید از خدمات و مناطق مختلف این پارک جذاب استفاده کنید.

برای رفتن به پارک رویا نیاوران باید به خیابان بهنار، خیابان دارآباد، انتهای خیابان موزه، مجموعه موزه حیات وحش دارآباد، پارک انسان، ضلع جنوبی مجموعه ساختمان های آجری کروی بروید.

بهترین تفریحات تهران.

سرامیک ایرانی

یکی از متفاوت ترین تفریحاتی که با کمتر از 200 هزار تومان می توانید در تهران داشته باشید، تجربه نیم ساعت سفالگری در فضایی شبیه به تهران قدیم است. حالا بستگی به این دارد که آیا می توانید کاری انجام دهید یا نه. در تو، اما لحظه ای که دیدی دستانت برای ساختن یک شی سفالی حرکت می کنند، انگار روحت از کودکی ات لبریز شده بود که می خواستی خانه ای گلی بسازی.

برای انجام این تفریح ​​باید به ایران مال و بخش سرامیک آن در تهران قدیم این پاساژ مراجعه کنید.

بهترین تفریحات تهران.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.