افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

فرمانده کل ارتش پیام مهمی صادر کرد

  • کد خبر : 380551

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از خبرآنلاین، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده مکرم سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین خرازی را تسلیت گفت. به گزارش مهر، متن پیام وی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت پدران و […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از خبرآنلاین، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده مکرم سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین خرازی را تسلیت گفت.

به گزارش مهر، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

پدران و مادران شهدا یکی از مهمترین ابزار الهی برای تداوم جهاد بودند. تا ملت شکست نخورد. تا انقلاب در بازی جهانی شکست نخورد و در این تقابل جهانی از میدان خارج نشود. “حضرت امام خامنه ای”

با تأسف و تأثر فراوان مطلع شدیم که مادر بزرگوار شهید پاسدار سرلشکر پاسدار حاج حسین خرازی فرمانده لشکر 14 نقش آفرین امام حسین علیه السلام در گذشت و به فرزند شهیدش پیوست.

سردار شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس در دامان پاک این بانوی مؤمن و متقی با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت (ع) پرورش یافت و در دوران قدیم رشد کرد. دوران اسلامی. انقلاب.

این شهید والامقام در عملیات های مختلف به فرماندهی تدبیر لشکر 14 سربلند امام حسین علیه السلام در پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاثیر بسزایی داشت.

بی شک تربیت فرزند بزرگواری چون شهید والامقام حاج حسین خرازی در دامان این بانوی مؤمن، صبور و ایثارگر به اجر زحمات فرزندش کمک می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معنوی این مادر بزرگوار، این ضایعه را به ملت شریف ایران، به بیت شریف شهید خرازی، به همرزمان آن شهید گرانقدر و سایر بازماندگان تسلیت عرض می نمایم. باشد که به بهشت ​​بروی و من برایت صبر می خواهم. ، پاداش و سلامتی برای بازماندگان.
امید است خداوند متعال روح پاک و مطهرش را در کنار فرزند شهیدش بر سر سفره ائمه طاهرین علیهم السلام به ویژه حضرت سیدالشهدا علیه السلام عنایت فرماید.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.