افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

چرا Airdrop Hamster Combat یک فاجعه بود؟ 5 دلیل احتمالی

  • کد خبر : 380549
چرا Airdrop Hamster Combat یک فاجعه بود؟ 5 دلیل احتمالی

در روز پنجشنبه، 26 سپتامبر (5 اکتبر)، همستر کامبت توکن HMSTR را به هوا فرستاد و آن را در صرافی های بزرگ راه اندازی کرد. در حالی که گفته می شد Hamster بزرگترین ایردراپ در تاریخ است، ایردراپ در نهایت بخش بزرگی از جامعه کریپتو را ناامید کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، بسیاری بر این […]

در روز پنجشنبه، 26 سپتامبر (5 اکتبر)، همستر کامبت توکن HMSTR را به هوا فرستاد و آن را در صرافی های بزرگ راه اندازی کرد. در حالی که گفته می شد Hamster بزرگترین ایردراپ در تاریخ است، ایردراپ در نهایت بخش بزرگی از جامعه کریپتو را ناامید کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، بسیاری بر این باورند که Airdrop Hamster، یکی از بدترین ایردراپ های تاریخ کریپتو شده است در این مقاله 5 دلیل احتمالی شکست همسترهای ایردراپ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

1- توزیع ناعادلانه ایردراپ ها

بسیاری از بازیکنان به طور غیرمنتظره ای قبل از ایردراپ محروم شدند. بسیاری از کاربرانی که ادعا می‌کردند روی افزایش درآمد ساعتی خود در بازی تمرکز کرده‌اند نیز درست قبل از ایردراپ از این رویداد محروم شدند. توسعه دهندگان Hamster Kombat تاکید کردند که سیستم جدید “ضد تقلب” آنها باعث چنین حوادثی شده است.

به گفته افراد ممنوعه، به نظر می رسد این حرکت توسعه دهندگان Hamster Combat به نفع اینفلوئنسرها است و سهم آنها از توکن ها را افزایش می دهد.

2- تعویق های مکرر و تغییر ناگهانی قوانین

ابتدا قرار بود تیم همستر روی ماه باشد جولای 2024 برای انجام ایردراپ خود، اما به دلیل عدم آمادگی فنی، این رویداد به تعویق افتاد. به تعویق افتادن این ایردراپ خشم بسیاری از کاربرانی که مشتاقانه منتظر پاداش خود بودند را برانگیخت و در واقع بسیاری از بازی منصرف شدند.

با این حال، در اواخر آگوست، تیم توسعه Hamster Combat اعلام کرد که بازی در نهایت در سپتامبر منتشر خواهد شد. اما با وجود تعیین این تاریخ، بازی عملا اعتماد بسیاری از کاربران را از دست داده بود.

بدتر از همه، درست قبل از ایردراپ، توسعه دهندگان Hamster Combat اعلام کردند که بازیکنان به تنهایی ۸۸.۷۵٪ آنها توکن های خود را دریافت خواهند کرد و 11.25٪ توکن‌های باقی‌مانده تا جولای 2025 توزیع نخواهد شد. این تغییر غیرمنتظره دوباره سر و صدای بازیکنان همستر کمبت را به پا کرد و موج جدیدی از انتقادات را برانگیخت.

3- قیمت پایین Hamster Combat در زمان ثبت نام

یکی از نگرانی های اصلی مربوط به ایردراپ همستر کامبت قیمت این توکن در زمان عرضه آن بود. در نهایت، این نگرانی ها محقق شد و توکن HMSTR با قیمت 0.01 دلار در صرافی ها فهرست شد.

تقریباً بلافاصله پس از فهرست، قیمت همستر کمبت شروع به کاهش کرد. این افت شدید بسیاری از سرمایه گذاران بلندمدت و کوتاه مدت را که انتظار بیشتری از نشانه این پروژه داشتند، ناامید کرد.

یکی از کاربران همستر توییت کرد:

کجایند آن یوتیوبرها و اینفلوئنسرهایی که برای 0.10 دلار یا 0.50 دلار به جامعه امید کاذب دادند؟ Hamster Combat بدترین ایردراپ در تاریخ کریپتو بود. در حال حاضر قیمت آن بین 50 تا 60 درصد کاهش یافته است.

4- مشکلات فروش توکن HMSTR

بسیاری از بازیکنان Hamster Combat پس از ماه ها کار سخت تنها چند دلار ایردراپ دریافت کرده اند. کاربران این بازی می گویند که علیرغم گذراندن زمان زیادی در همستر کامبت و فعال بودن مداوم در آن، جوایزی که دریافت کرده اند به طرز ناامیدکننده ای کم بوده است.

کریپتو با خان، یکی از تأثیرگذاران دنیای کریپتو، در این رابطه می‌گوید:

همستر کمبت جامعه را فریب داده است. آنها بخش بزرگی از airdrops را به یوتیوبرها و اینفلوئنسرها برای ارجاع کاربران اختصاص دادند. آن‌ها بدون اطلاع جامعه، دوره‌ای را برای توکن‌های خود اجرا کردند. آنها مردم را شب و روز برای جمع آوری کلید در این بازی کاری کردند و در نهایت 5-10 دلار به آنها پاداش دادند!

علاوه بر این، کسانی که مقدار کمی توکن همستر دریافت کردند، هنگام فروش آن با چالش های بیشتری مواجه شدند. برخی از صرافی ها مانند Binance آنها حداقل کف تراکنش 5 دلاری دارند و این باعث می‌شود که کاربران با موجودی توکن کوچک نتوانند توکن‌های HMSTR خود را بفروشند.

5- خاتمه کیف پول تلگرام

انتشار توکن HMSTR با مشکلات فنی کیف پول تلگرام همزمان شد. بلاک چین تون مسئول توسعه کیف پول ارز دیجیتال تلگرام در این پیام رسان است که کاربران توکن های همستر خود را در آن ذخیره می کنند.

علاوه بر کیف پول رسمی تلگرام، کیف پول های مختلف غیرحضوری از جمله Tone Keeper نیز در زمان این ایردراپ مختل شدند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.