افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اطمینان حاصل کنید که انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380526
اطمینان حاصل کنید که انتقام سخت ایران از رژیم اسرائیل در دستور کار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید شاهد واکنش های مختلف به جنایات رژیم صهیونیستی باشیم، اظهار داشت: اول از همه ملت ایران، مردم کشورهای اسلامی و همچنین همه آزادی – جستجوگران دنیا باید خودشان با راهپیمایی و تجمع جلوی جنایات را بگیرند. رژیم صهیونیستی را محکوم کنید. وی تصریح کرد: […]

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید شاهد واکنش های مختلف به جنایات رژیم صهیونیستی باشیم، اظهار داشت: اول از همه ملت ایران، مردم کشورهای اسلامی و همچنین همه آزادی – جستجوگران دنیا باید خودشان با راهپیمایی و تجمع جلوی جنایات را بگیرند. رژیم صهیونیستی را محکوم کنید.

وی تصریح کرد: دولت ها نیز باید این موضع را داشته باشند که همه دولت های دنیا که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، با رژیم صهیونیستی کودک کش مخالفت کنند و جنایات رژیم صهیونیستی و جنایت های این رژیم منحوس را محکوم کنند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی کشور تصریح کرد: دولت های کشورهای اسلامی که سکوت اختیار کرده اند و یا در پشت صحنه از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنند نیز باید در برابر جنایت رژیم صهیونیستی موضع گیری کنند.

رشیدی تاکید کرد: وحدت جهان اسلام یکی از مهمترین اولویت های دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان و لازمه مقابله با رژیم صهیونیستی است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی در مورد انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونیستی توضیح داد: مطمئن شوید که انتقام سخت ایران از رژیم صهیونیستی در دستور کار باشد زیرا رژیم صهیونیستی با قتل به کشورمان تجاوز کرد. شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران. و انتقام سخت و مجازات سخت اسرائیل قطعاً در زمان مقتضی واقع خواهد شد. با این حال، این انتقام باید به طور موثر و با رعایت شرایط انجام شود.

وی بیان کرد: حمایت و حمایت از جبهه مقاومت قطعا ادامه خواهد داشت و این موضوع بر همه مسلمانان واجب است و همه باید در این راستا اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.