افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بازماندگان آخرین بازی استقلال مقابل السد قطر

  • کد خبر : 380433
بازماندگان آخرین بازی استقلال مقابل السد قطر

آفتاب نیوز: تیم های السد قطر و استقلال ایران روز دوشنبه 18 مهرماه از ساعت 14:03 در چارچوب رقابت های لیگ برتر آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم استقلال در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا موفق شد الغرافه قطر را شکست دهد. . 1-1 با العین امارات. آخرین دیدار تیم های […]

آفتاب نیوز:

تیم های السد قطر و استقلال ایران روز دوشنبه 18 مهرماه از ساعت 14:03 در چارچوب رقابت های لیگ برتر آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم استقلال در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا موفق شد الغرافه قطر را شکست دهد. . 1-1 با العین امارات.

آخرین دیدار تیم های استقلال و السد در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 5 شهریور 1396 برگزار شد و دو تیم با گل های روح الله باقری به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. در دقیقه 32 و مرتضی تبریزی در دقیقه 27 و اکرم عفیف در دقیقه 90 گل های السد را به ثمر رساندند.

تیم استقلال در این دیدار با سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، میلاد زکی پور، مهدی قیدی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح الله باقری و همام طارق که سرمربی این تیم بود به میدان رفت. شفر مسئول بود.

بازیکنان تیم السد عبارت بودند از برشم، فضلاله، خوخی، میگل، اسماعیل، یونگ، گابی، ژاوی، الهیدوس، بونجاح و عفیف که سرمربی این تیم بود، هدایت این تیم را برعهده داشت.

نکته جالب در دیدار روز دوشنبه السد و استقلال، بازیکنانی است که از ترکیب قدیمی این دو تیم باقی مانده اند. از جدیدترین ترکیب استقلال مقابل السد قطر، تنها روزبه چشمی و میلاد زکی پور در این تیم حضور دارند اما تیم السد برخلاف استقلال، بازیکنان با سابقه رویارویی با استقلال بیشتری دارد.

از جدیدترین ترکیب السد، برشم، خوخی، میگل، الهیدوس و عفیف پنج بازیکنی هستند که در حال حاضر در لیست این تیم حضور دارند و احتمالا روز دوشنبه در ترکیب السد مقابل استقلال قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.