افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

استخدام شرهر و آدم ربا برای ربودن یک میلیاردر تهرانی + عکس

  • کد خبر : 380413
استخدام شرهر و آدم ربا برای ربودن یک میلیاردر تهرانی + عکس

به گزارش رکنا، چند روز پیش گزارشی مبنی بر ربوده شدن دو مرد با تانک منتشر شد ارز دیجیتال به پلیس معرفی شدند اما با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت برای آزادی گروگان ها و دستگیری آدم ربا، گروگان ها آزاد شدند. اما تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه گزارش […]

به گزارش رکنا، چند روز پیش گزارشی مبنی بر ربوده شدن دو مرد با تانک منتشر شد ارز دیجیتال به پلیس معرفی شدند اما با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت برای آزادی گروگان ها و دستگیری آدم ربا، گروگان ها آزاد شدند.

اما تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه گزارش شد یکی از همین دارندگان ارز هنگام رفتن به رستورانی در شمال پایتخت بار دیگر ربوده شده است. این بار آدم ربایان برای آزادی او 30 میلیارد تومب خواستند.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به زودی متوجه شدند که دستور این گروگانگیری و پرونده قبلی توسط همین فرد صادر شده است. در تحقیقات انجام شده مشخص شد تاجر جوانی که مدتی قبل 30 میلیارد تومان به این دو سپرده گذار ارزی داده بود تا برای وی در ترکیه حساب باز کنند تا بتواند کالای مورد نظر خود را از شرکت مورد نظر خریداری کند. . ، صادر کننده حکم گروگان گیری است، زیرا وقتی نتوانست دارایی های خود را دریافت کند، پول خود را پس گرفت، اما مردان تانک اعلام کردند که پول آنها در حسابی است که برای یک تاجر در ترکیه باز کرده اند و هیچ کس به جز The تاجر خود می تواند از حساب برداشت کند.

تاجر که متوجه شده بود این دو مرد قصد دارند پول او را بگیرند، در دو مرحله از ماموریت آدم ربا را استخدام کرد. آدم ربایی و 30 میلیارد تومب دریافت کرده بود.

با دستگیری تاجر و طراح سناریوی آدم ربایی، آدم ربایان گروگان را آزاد کردند.

گروگان در تحقیق گفت: آدم ربایان مرا به شهر بردند و در آلونکی که حدود 6 اتاق داشت زندانی کردند و در مدت دو هفته ای که گروگان گرفته بودم صدای جیغ و صدای دیگران را می شنیدم.

حتی می‌شنیدم آدم ربایان بین خودشان صحبت می‌کردند که فلان گروگان بیماری دارد و باید برای بیماریش داروی خاصی تهیه کنیم.

ابتدا فکر می کردم با این ترفند می خواهند به من فشار بیشتری وارد کنند، اما بعد از مدتی متوجه شدم که در حقیقت افراد دیگری مانند من گروگان گرفته شده اند.

من فکر می کنم آنها باندی هستند که از افراد خاصی پول می گیرند تا آنها را گروگان بگیرند.

در پی اظهارات این گروگان، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و پلیس بار دیگر از تاجری که دستور گروگان گیری را صادر کرده بود، بازجویی کرد.

وی گفت: زمانی که یکی از دوستانم متوجه بدهی 30 میلیاردی من شد، شرکتی را به من معرفی کرد که کارش وصول بدهی های مهم بود. یک شرکت لوکس در شمال تهران که چندین کارمند داشت.

با من قرارداد بستند و طبق قرارداد مبلغی را به عنوان حق الزحمه از من می گرفتند. مثلاً اگر طلب من 30 میلیارد تومان بود، 32 میلیارد تومان از خانواده گروگان دریافت می کردند و 2 میلیارد تومان هم حقوقشان می شد.

با اطلاعات به دست آمده توسط تیم تحقیق، کارآگاهان به شرکت مورد نظر مراجعه کردند اما شرکت پلمپ شد و اثری از اعضای آن نبود. سرانجام کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری یکی از آدم ربایان شدند.

مرد جوان گفت: دنبال کار بودم که یکی از دوستانم مرا به شرکت گروگان گیری معرفی کرد. او ابتدا به من نگفته بود که کارش گروگانگیری و اخاذی است اما بعد از مدتی متوجه شدم.

رئیس شرکت، فردی به نام امیر، چند نفر را استخدام کرده بود. عکس و مشخصات افرادی که بدهکار بودند را در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم آنها را ربوده و به سوله ای در زاهدان منتقل کنیم. دستمزد این کار آنقدر بالا بود که وسوسه شدم با این گروه کار کنم.

به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی؛ تحقیقات برای دستگیری مدیر شرکت و همدستانش و بررسی سایر گروگان هایی که احتمالا توسط اعضای این باند گرفته شده اند، ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.