افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

نیروهای انقلاب باید نسبت به مشکلات جامعه حساس باشند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380335
نیروهای انقلاب باید نسبت به مشکلات جامعه حساس باشند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا برای ذهبی وی بعد از ظهر یکشنبه در نشست اعضای کمیته راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: در جامعه افرادی هستند که به افرادی مانند شهید حسن احترام می گذارند. نصرالله علاقه مند هستند و این افراد باید برای داشتن […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا برای ذهبی وی بعد از ظهر یکشنبه در نشست اعضای کمیته راهبردی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: در جامعه افرادی هستند که به افرادی مانند شهید حسن احترام می گذارند. نصرالله علاقه مند هستند و این افراد باید برای داشتن امید به خدا و اعتماد به ایمان احساس الهام کنند.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال تخریب اسلام هستند، تصریح کرد: اما دین مبین اسلام همچنان پابرجاست و هیچکس نمی تواند پایه های آن را متزلزل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان باید مراقب دام های دیگران باشند، افزود: غرق شدن در دام دیگران باعث از دست دادن موقعیت می شود.

حجت الاسلام برای ذهبی وی برگزاری جلسات کوچک برای پاسخگویی به سوالات ادارات را ضروری دانست و اعلام کرد: تزریق امید در جامعه نیاز روز است و همه باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و صلابت رهبری به ما آرامش می دهد، اذعان داشت: بعد از شهادت سید عباس موسوی اسرائیلی ها گفتند ما کاری کردیم که حزب الله قیام نکند اما بعد از 32 سال جهاد و مقاومت سید را بمباران کردند. حسن نصرالله شهادت دادند.

وی یادآور شد: نیروهای انقلابی با انقلاب اسلامی پیوند خورده اند و فعالیت آنها نباید محدود به انتخابات باشد، بلکه باید با برگزاری جلسات نسبت به مشکلات جامعه حساس باشند.

کمک به ائتلاف ملی راهبرد اصلی شورای ائتلاف است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان نیز در این دیدار افزود: مجاهد نستوه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان از طلاب مکتب قرآن بود. و اهل بیت علیهم السلام.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات اظهار داشت: این افسر رشید اسلام در امامت ائمه انقلاب اسلامی آنقدر رشد کرد که به درجه شهادت رسید و مدال افتخار حسینی را بر گردن آویخت و به سمت دل دوید. از رحمت خدا

وی خاطرنشان کرد: حکومت داری و اخلاص همراه با شجاعت و دلاوری دموکراسی تواضع و تواضع همراه با سیر و سلوک عرفانی از صفات ممتاز این سردار بزرگ است. مجاهد کبیر بود

نیروهای انقلابی باید نسبت به مشکلات جامعه حساس باشند

وی یادآور شد: فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کردستان، تعامل با دولت جدید جناب آقای دکتر البادزیکیان و استاندار محترم جناب آقای دکتر زرتان لوهنی است

حجت الاسلام والمسلمین سادات گفت: گسترش وفاق ملی و وحدت نیروهای سیاسی در خانواده بزرگ انقلاب حلال مشکلات استان است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان تصریح کرد: وحدت ملی با استفاده از توانمندی های گسترده نیروهای شورای ائتلاف در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یکی از راهبردهای اصلی شورای نیروهای انقلاب کردستان است. ائتلاف در استان کردستان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.