افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

همسران این بازیگران وبلاگ نویس هستند! / از بهرام رادان و شاهرخ اصطخری تا پژمان جمشیدی/ فرزندپروری و تربیت فرزندان به سبک همسران بازیگران + عکس

  • کد خبر : 380332
همسران این بازیگران وبلاگ نویس هستند! / از بهرام رادان و شاهرخ اصطخری تا پژمان جمشیدی/ فرزندپروری و تربیت فرزندان به سبک همسران بازیگران + عکس

وبلاگ نویس در ایران به سرعت رشد کرده و همسران این هنرمندان نیز به این سبک روی آورده اند. بعداً در مورد آن خواهیم دید. چند سالی از ورود اینستاگرام، تلاش برای دیده شدن و کسب درآمد می گذرد سلبریتی ایرانی ها و مردم عادی روی این پلتفرم خیلی زیاد شده اند. به طوری که […]

وبلاگ نویس در ایران به سرعت رشد کرده و همسران این هنرمندان نیز به این سبک روی آورده اند. بعداً در مورد آن خواهیم دید. چند سالی از ورود اینستاگرام، تلاش برای دیده شدن و کسب درآمد می گذرد سلبریتی ایرانی ها و مردم عادی روی این پلتفرم خیلی زیاد شده اند. به طوری که یک رقابت شدید بین برخی، برای شهرت و با هم دیده شدن اتفاق افتاده است. حالا همسرانشان هم به وبلاگ نویسی روی آورده اند.

سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور یکی از وبلاگ نویسان فعال کشورمان است و همسر شاهرخ اصطخری به عنوان بازیگر شناخته می شود. این وبلاگ نویس متولد ۱۲ دی ۱۳۶۷ در تهران است. او یک فعال اینستاگرامی است و از طریق استوری ها و پست هایی که هر روز منتشر می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند.

سپیده بزمی پور در سال 1380 در سن 14 سالگی به همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد. آنها در سال 2002 در بروکسل ساکن شدند. پدر و مادر سپیده بزمی پور در بلژیک زندگی می کنند. امیر بزمی پور، پدر سپیده بزمی پور، نقاش ایرانی است که در زمینه نقاشی رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های متعددی در بلژیک داشته است. این وبلاگ نویس دو برادر به نام های سعید و امیر دارد که در بلژیک زندگی می کنند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در بلژیک هستند و به طور فعال در شعر و موسیقی فعالیت می کنند. این وبلاگ نویس به 3 زبان دنیا مسلط است.

انکار فرهمند

اگر از طرفداران شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و مد هستید، حتما نام فرهمند را شنیده اید. وبلاگ نویسی که اخیراً به دلیل ازدواج با پژمان جمشیدی در موردش شنیده ایم. او علاوه بر وبلاگ نویسی، در زمینه مدلینگ نیز فعال است و همچنین در صفحه خود از زندگی روزمره خود می گوید و همین صفحه را دارد. تقریبا نیم میلیون دنبال کننده. او در ترکیه، قبرس و ایران فعال است و به همین دلیل صفحه او برای مخاطبان جذاب است. نگار فرهمند اگرچه در اینستاگرام و فضای مجازی شهرت، فالوور و البته ثروت دارد اما این شهرت را مدیون ازدواج با پژمان جمشید است. .

وبلاگ نویس معروف

نگار فرهمند متولد 1368 و اصالتاً بختیاری در تهران است. او دارای مدرک لیسانس مدیریت تبلیغات و فوق لیسانس بازاریابی از قبرس است. اطلاعات زیادی از او در دست نیست و البته او و پژمان جمشیدی پس از رسانه ای شدن ازدواجشان چیزی از ازدواجشان نه تایید و نه تکذیب نکردند.

مینا مختاری

مینا مختاری طراح مد، وبلاگ نویس و مدل ایرانی است. فعالیت خود را در اینستاگرام اعلام می کند. مینا مختاری پس از پایان دبیرستان در کلاس های بسیاری ثبت نام کرد تا به صورت حرفه ای وارد رشته مورد علاقه خود شود. او سرانجام موفق شد فعالیت خود را در حوزه مد به صورت حرفه ای آغاز کند و برند خود را راه اندازی کند. یادداشت یادداشت نام خانه این وبلاگ نویس ایرانی است که در آن مانتوهایی را که طراحی می کند به فروش می رساند.

وبلاگ نویس معروف

بهرام رادان با انتشار پستی در اینستاگرام در 23 فروردین 1401 از رابطه خود با مینا مختاری طراح لباس خبر داد. در تیرماه 1402 ازدواج کردند. مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری در گرجستان برگزار شد. آنها عکسی از سفر خود به آفریقا را به اشتراک گذاشتند و خبر ازدواج خود را از طریق صفحات اجتماعی خود به هواداران خود اعلام کردند. لازم به ذکر است که مینا مختاری پس از ازدواج با بهرام رادان بیش از پیش مشهور و محبوب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.