افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

پزشکان: مبارزان لبنانی را نباید تنها گذاشت

  • کد خبر : 380317
پزشکان: مبارزان لبنانی را نباید تنها گذاشت

ایده آل امروز مقدم: اکنون نیز نباید مبارزان و مجاهدین لبنانی را در این نبرد تنها گذاشت تا این رژیم وحشی به نوبت به کشورهای محور مقاومت تجاوز کرده و زنان و کودکان بی گناه را به قتل برساند.پزشکان: مبارزان لبنانی را نباید تنها گذاشتپزشکان: وعده آتش بس از سوی آمریکا و اروپا در ازای […]

ایده آل امروز مقدم: اکنون نیز نباید مبارزان و مجاهدین لبنانی را در این نبرد تنها گذاشت تا این رژیم وحشی به نوبت به کشورهای محور مقاومت تجاوز کرده و زنان و کودکان بی گناه را به قتل برساند.
پزشکان: مبارزان لبنانی را نباید تنها گذاشت
پزشکان: وعده آتش بس از سوی آمریکا و اروپا در ازای عدم پاسخگویی ایران به قتل هنیه کذب محض بود/حزب الله لبنان را نباید در جنگ با رژیم صهیونیستی تنها گذاشت.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: رزمندگان و مجاهدان لبنانی را نباید در این نبرد تنها گذاشت تا این رژیم وحشی به نوبت به کشورهای محور مقاومت تجاوز کند.
مسعود المادیجیان در جلسه هیئت دولت که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و این قتل را به شدت محکوم کرد. ادعای سران آمریکا و کشورهای اروپایی مبنی بر اینکه در ازای پاسخ ندادن ایران به قتل شهید هانیه وعده آتش بس داده اند، کاملا کذب بوده و فرصت دادن به این جنایتکاران، آنها را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، وی در ادامه به بخشی از سخنان خود در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکایی مبنی بر اینکه حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی و بازتاب گسترده آن در رسانه ها نباید تنها بماند، اشاره کرد. . و گفت: مبارزان و مجاهدان لبنانی را نباید در این نبرد تنها گذاشت تا این رژیم وحشی به نوبت به کشورهای محور مقاومت تجاوز کرده و زنان و کودکان بی گناه را به قتل برساند. این پزشک با تاکید بر مسئولیت بزرگ کشورهای عربی و اسلامی در قبال وحشیگری های رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: کشورهای اسلامی نباید نسبت به جنایت این رژیم بی تفاوت باشند چرا که امروز به همه مردم نشان داده شده است. جنایتکار و عامل اصلی جنگ و ناامنی و قتل در جهان کیست!
رئیس جمهور با انتقاد شدید از رفتار مضاعف رسانه های غربی در برابر تروریسم آشکار رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رسانه هایی که کوچکترین حوادث در ایران را تا حد ممکن بزرگ می کنند تا کشور ما را مظنون کنند، چگونه می توانند این حجم عظیم را ببینند؟ جنایات جلوی چشمشان نمی آید و می خوابند؟ پزشکان تاکید کردند که چنین روندی قطعا مورد قبول ما نخواهد بود و بی پاسخ نخواهد ماند و حرکت های بیداری با قتل از بین نخواهد رفت. مردم و شخصیت آنها و ده ها نفر دیگر حاضر به برافراشتن پرچم استبداد و عدالت هستند.
رئیس جمهور در ادامه بر آمادگی کامل وزارت بهداشت و همه دستگاه های امدادی جمهوری اسلامی ایران برای کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان لبنانی بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
پزشکان همچنین با ابراز تاسف و تاسف عمیق از حادثه در معدن طبس که منجر به فوت و مجروح شدن تعداد زیادی از کارگران این معدن شد، اظهار داشتند که وضعیت را هم قبل، هم در حین و هم بعد از سفر به این معدن رصد خواهند کرد. دفتر مرکزی سازمان ملل متحد. مجمع از مجروحان و بستگان متوفی بوده است، تصریح کرد: در این راستا متولیان مربوطه مجبور به عادی سازی تمامی معادن کشور برای جلوگیری از تکرار این حوادث شده و توجه و پیگیری ویژه ای داشته باشند. . درباره وضعیت زندگی بازماندگان این حادثه.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام داخلی افزود: باید با مردم خود صادقانه صحبت کنیم و آنها را باور کنیم و به آنها اطمینان دهیم که این مسئولیت سنگین و سنگین را بر عهده داریم که به آنها و این سرزمین خدمت کنیم و خدا کمک کند که این کار را نکنیم. بنابراین . شرمنده آنها و همچنین همه شهدایی باشیم که در راه مبارزه با ظلم و ستم به شهادت رسیدند.
دکتر در بخشی دیگر از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت به تشریح نتایج سفر خود به نیویورک پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای این سفر تردیدهایی در مورد لزوم این سفر و فواید آن برای مردم وجود داشت. و کشور اما بحمدالله با برگزاری جلسات متعدد با روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای مختلف، این سفر فرصتی طلایی برای تبیین مواضع کشورمان، توسعه تعاملات و تفاهمات بیشتر با سایر کشورها برای تامین منافع فراهم کرد. از شهر رئیس جمهور در ادامه گفت: در تمامی دیدارها و گردهمایی ها درباره وضعیت غزه و لبنان نیز گفت و گو کردیم و علاوه بر افشای و محکومیت جنایات صهیونیست ها، مسئولیت نهادها و سازمان های بین المللی و چندین کشور را به یاد داریم. با رعایت این شرایط و بدون استثنا مواضع ما مورد تایید سران کشورها قرار گرفت و ما در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آنچه را که فکر می کردیم مصلحت کشورمان بود، به وضوح بیان کردیم این پزشک با اشاره به لزوم پیگیری مسائل مربوط به ایرانیان خارج از کشور و همچنین تسهیل امور آنان و سفر به وطن توسط نهادهای ذیربط گفت: نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی ما با ایرانیان خارج از کشور روبرو هستند. توجه داشته باشید که رفتار نادرست تنها با یکی از آنها به هر دلیلی، آثار و پیامدهای منفی بر ذهن سایر ایرانیان مقیم کشورهای دیگر خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.