افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

سید عباس صالحی در سوگ شهادت سید حسن نصرالله عزاداری کرد

  • کد خبر : 380297
سید عباس صالحی در سوگ شهادت سید حسن نصرالله عزاداری کرد

آفتاب نیوز: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام را می توانید در زیر بخوانید: و کسانی را که در راه خدا می‌میرند، حساب نکنید، بلکه نزد پروردگارشان زنده می‌شوند. مبارزی خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر، استاد مقاومت و […]

آفتاب نیوز:

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام را می توانید در زیر بخوانید:

و کسانی را که در راه خدا می‌میرند، حساب نکنید، بلکه نزد پروردگارشان زنده می‌شوند.

مبارزی خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر، استاد مقاومت و نماد مخالفت با ظلم و ستم دیرینه رژیم جنایتکار صهیونیستی جناب سید حسن نصرالله – رضوان الله علیه – پس از چندین دهه مبارزه و سالها رهبری مکتب آزادیبخش مقاومت. . ، سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد و بسیاری از دوستان عزیزش به آن پیوستند.

اینکه شهید جاوید با پیروی از مکتب ایثار و شهادت و تحت تأثیر مکتب دوران ساز بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، بار سنگین مقاومت در برابر تجاوزات را بر دوش کشید. نیروهای اشغالگر سالها و به این شکل پرتلاطم هرگز اخم نکردند.

بدون شک راه آنها که امروز به مدرسه سازندگی بشر و نقطه رهایی بی پناهان و پناهگاه زنان و کودکان آواره غزه و فلسطین و لبنان تبدیل شده است با سرعت بیشتر و گامهای استوارتر توسط جان برکف. رزمندگان حزب الله و نیروهای مقاومت در سراسر منطقه پراکنده خواهند شد و دیری نخواهد بود که شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر ریشه کن کردن ستمگران و کوتاه شدن دست مستبدان و حامیان بی وجدان آنها باشیم.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده کم نظیر، در محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، خانواده محترم شهید نصرالله، بویژه همسر بزرگوارش و فرزندان مقاومش و همه رزمندگان و مجاهدان در میدان نبرد با صهیونیست ها برای آن شهید عزیز علو درجات و علو درجات و پیروزی نهایی را از خداوند متعال خواستارم. پیروان این راه درخشان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.